IMG 20230103 WA0001

برای خرید و قیمت آسیاب چکشی، چندین عامل مهم وجود دارد که باید در نظر گرفت. این عوامل شامل انواع مدل، جنس بدنه، سایز دستگاه، و حتی برند و سازنده دستگاه می‌باشد. آسیاب های چکشی به عنوان یک دستگاه خردایش صنایع در کاربردهای مختلف و بسته به نیاز کاربر، در مدل های  مناسب تولید شده است. همچنین قیمت آسیاب چکشی به نوع، ظرفیت و ویژگی های دستگاه بستگی دارد. برخی از فروشندگان ممکن است قیمت‌های ارائه‌دهنده متفاوت ارائه دهند.

 

IMG 20220724 WA0007خرید و قیمت آسیاب چکشی

 

برای خرید وقیمت آسیاب چکشی باید چندین عامل در نظر گرفت.

 

  • نوع و مدل آسیاب، آسیاب‌های چکشی صنعتی، نیمه صنعتی، و خانگی با تفاوت‌هایی در قیمت عرضه می‌شوند. آسیاب‌های صنعتی بزرگتر و با تکنولوژی پیشرفته معمولاً گرانتر هستند.

 

  • ظرفیت کاری  و میزان کاری آسیاب، یعنی ماده‌ای که می‌تواند در یک زمان مشخص خرد کند، تأثیر مستقیمی بر قیمت دارد. آسیاب‌های با وضعیت بالاتر معمولاً گرانتر هستند.

 

  • نوع مواد ساختمانی و قطعات  استفاده شده در ساخت آسیاب چکشی و کیفیت قطعات مکانیکی نیز بر قیمت تاثیر می‌گذارد. مثلاً، از جنس‌های خاص برای روتور یا چکش‌ها استفاده می‌شود، می‌توان کلی قیمت دستگاه را افزایش داد.

 

  • قدرت موتور آسیاب چکشی نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت است. آسیاب‌های با قدرت موتور بالاتر برای انجام وظایف سنگین‌تر طراحی‌شده و بنابراین گران‌تر خواهند بود.

 

  • اگر آسیاب چکشی برای کاربردهای خاص مانند خرد کردن غلات، ادویه‌ها، یا مواد شیمیایی طراحی شده باشد، ممکن است قیمت آن بر اساس کاربردهای خاص تنظیم شود.

 

  • شرکت سازنده و محل فروش، شرکت‌های مختلف و فروشگاه‌های آنلاین ممکن است قیمت‌های متفاوتی را برای همان مدل آسیاب چکشی ارائه دهند. همچنین، هزینه‌های حمل و نقل و مالیات‌های محلی نیز می‌توانند بر قیمت نهایی تأثیرگذار باشند.

 

  • برای خرید این دستگاه صنعتی، توصیه می‌شود که نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید، تحقیقات لازم را انجام دهید و از منابع معتبر خرید کنید تا اطمینان از کیفیت و خدمات را داشته باشید.

IMG 20230723 152728 343انواع آسیاب چکشی وکاربرد آنها

 

آسیاب چکشی، یکی از ماشین آلاتی است که با استفاده از چکش‌هایی که درون یک فولادی استوانه‌ای حرکت می‌کند، مواد را خرد کرده و به ذرات کوچک تبدیل می‌کند. این دستگاه ها در صنایع مانند غلات، چوب بری، پلاستیک، کاغذ، خودرو و حتی داروسازی کاربرد دارند. آسیاب‌های چکشی بر اساس نحوه عملکرد و کاربرد صنعتی به چند دسته تقسیم می شوند، از جمله آسیاب‌های چکشی ورودی افقی، پنوماتیکی، تشخیص گرانشی و صفحه دیره کامل.

 

آسیاب‌های چکشی ورودی افقی 

این نوع آسیاب‌ها برای خرد کردن ذرات سنگین طراحی شده و از نظر عملکرد تهاجمی هستند.

 

آسیاب های چکشی پنوماتیکی

این نوع آسیاب ها برای مواد سبک تر مانند کاغذ و چوب سبز مناسب هستند و از پنوماتیک برای افزایش خروجی استفاده می کنند.

 

آسیاب‌های چک صنعتی گرانشی

این آسیب‌ها برای خرد کردن مواد مانند شیشه، مواد شیمیایی خشک، و سرامیک استفاده می‌شوند.

 

IMG 20230723 152717 560آسیاب چکشی صفحه دایره کامل

این نوع آسیاب‌ها برای اجزای سبک وزنی که نیاز به آسیاب دارند مناسب هستند.

 

عملکرد آسیاب چکشی ساده است. مواد در داخل درام تغذیه می‌شوند و هنگام چرخش چکش‌ها، مواد خرد شده و از صفحاتی با اندازه‌های دلخواه عبور می‌کنند. این آسیاب می‌تواند به عنوان سنگ‌شکن مواد اولیه، ثانویه، یا سوم عمل کنند و اندازه و ظرفیت آن‌ها با توجه به کاربرد متفاوت باشد.

 

آسیاب‌های چکشی صنعتی معمولاً از موتورهای الکتریکی با قدرت بیش از 2000 تا 5000 اسب بخار استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به قابلیت‌های متنوع و کاربردهای مختلف در صنایع مختلف، مناسب برای بسیاری از نیازهای صنعتی هستند. هر نوع  آسیاب چکشی مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد و برای کاربردهای خاص مناسب است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *