وای استاندارد مهم ترین قطعه در دستگاه پرس پلت می باشد که وجود آن ها الزامی است و شرکت های پخش نیز این نمونه قطعه را به صورت انبوه به سرتاسر بازار های کشور پخش می کنند.

این شرکت ها سعی می کنند دار استاندارد را در بسته بندی قرار دهند و در بهترین حالت حمل کنند زیرا ممکن است در حمل و نقل آسیبی به دای استاندارد پرس پلت وارد شود و این آسیب نیز عملکرد آن را مختل می کند.

شرکت پخش دای استاندارد پرس پلت

تولید خوراک دام با دستگاه پرس پلت

تولید خوراک دام با دستگاه پرس پلت تولید خوراک دام یکی از مشکلاتی بوده که از قدیم الایام تا چند مدت پیش وجود داشته، اما به دلیل پیشرفت بسیار خوبی که کشور ما در این زمینه کسب کرده دستگاهی با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید کرده که تولید خوراک دام را برای تمام تولید کنندگان آسان تر کرده است.

دستگاه پرس پلت یکی از این دستگاه ها می باشد که عملکردی بسیار آسان اما کاربردی دارد.

تا حالا با خود فکر کرده اید که خوراک های دام پرس شده چگونه تولید می شوند و توسط که دستگاهی تولید می شوند؟ دستگاه پرس پلت یکی از دستگاه های رایج تولید کننده این خوراک ها است اما چگونگی کار آن را در ادامه توضیح خواهم داد.

ابتدا مواد اولیه مانند دانه های خوراکی و تقویت کننده های طبیعی را در مخزن این دستگاه قرار می دهند، دستگاه توسط آسیاب قوی که دارد این دانه ها را پودر می کند و در ادامه با یکدیگر مخلوط می کند.

سپس آن را به قسمت های بعدی می فرستد، در قسمت بعدی دای که قطعه ای بسیار مهم است این نمونه مواد آسیاب شده را از خود عبور می دهد.

ایم موضوع باعث می شود خوراک با قطری چند میلیمتری و طولی بسیار کوچک اما منظم تولید شود، کای از الیاژ استیل و کروم به دست می آید و مقاومت بسیار زیادی در رابر فشار دارد و مواد نیز با فشار وارد این قطعه می شوند.

خرید انواع دای استاندارد پرس پلت

خرید انواع دای استاندارد پرس پلت اولین نکته ای که در مورد دای پرس پلت اصل باید دست کنید آشنایی با مشخصات آن ها می باشد، مشخصات دای استاندارد پرس پلت در خرید و انتخاب روش های خرید آن ها موثر است.

اصولا خرید این نمونه دستگاه با توجه به ابعادی که دارد به طور عمده انجام می شود، این دستگاه سبب کاهش قیمت این نمونه دستگاه می شود.

خرید سفارشی به صورت مستقیم از خود کارخانه تولید کننده یکی از رایج ترین و البته بهترین روش های خرید دستگاه می باشد.

در روشی که اشاره شد خریدار دستگاه خود را به کارخانه سفارش می دهد و بعد از مدتی کارخانه این دستگاه را تولید کرده و به دست خریدار می رساند.

1 دیدگاه

  • سلام. خسته نباشید یک دستگاه کوچک تولید پلیت خانگی برای پرندگان چه قیمت است و مواد اولیه آن را چگونه باید تهیه کرد وایا آسیاب هم می خواهد من در این کار هیچ تجربه ندارم لطفاً راهنمایی کنید متشکرم از وقت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *