دستگاه


قیمت خرید و فروش دستگاه پرس پلیت در بازار کاملا متغییر می باشد. به این دلیل که انواع مختلف این دستگاه ها به صورت وارداتی از کشورهای مختلفی در ایران وجود دارد. که عمدتا به خاطر عبور از گمرک، و هزینه های حمل و نقل افزایش قیمت بسیار زیادی شامل آنها می شود. که تمامی این موارد کار خرید، یا فروش را برای خریداران یا فروشندگان مشکل می سازد.

قیمت خرید و فروش دستگاه

در این میان دستگاه سازان بسیار قدری در اکثریت شهر های ایران مانند کرمانشاه، تبریز، و …… همان دستگاه ها را با درصد آلیاژ قویتر و تولید بیشتر با بهترین کیفیت و قیمت کاملا ارزانتر با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند و در کوتاه ترین زمان برای مشتری در محل نسب، تست، و تحویل می دهند.

تفاوت استفاده از دستگاه پرس پلیت تولید داخلی، با خارجی

دستگاه هایی که ساخت آنها در دیگر کشور ها صورت می پذیرد اغلب در زمان خرابی قطعه مشکلات بسیاری را به همراه دارد، و در اکثر مواقع دیده شده که یک خط تولید روزهای متوالی تعطیلی داشته به خاطر رسیدن قطعه مربوطه. حال اگر از ماشین سازان داخلی بهره گیری شود تمامی این مشکلات به 24 ساعت یا کمتر کاهش می یابد. و می توان از وجود متخصصین ماشین ساز هم در زمان تعمیرات بهره گیری کرد.

قیمت خرید و فروش دستگاه

قیمت های دستگاه پرس پلیت به چه منوال می باشد

همانطور که گفته شد قیمت دستگاه پرس پلیت با توجه به آلیاژ به کار رفته درون قطعه مشخص می شود که در نمونه های آهنی، و تمام استیل می باشد. و تمام این موارد بستگی به ظرفیت تولید در ساعت آن دارد که از 800 کیلو تا 8 تن در ساعت بوده. و قیمت این دستگاه ها از 40 میلیون تومان شروع شده و با توجه به سفارش مشتری این مبلغ افزایش می یابد.

قیمت خرید و فروش دستگاه

مزایای خرید دستگاه پرس پلیت تولید ایران

  1. اغلب خریداران بر این باور هستند که جنس باید خارجی باشد ولی آیا به این موضوع توجه کرده ان که با خرید دستگاه تولید داخل می توانند به اقتصاد کشور کمک کنند،
  2. تمامی قطعات را با توجه به خواسته خود که از چه جنسی با چه مقاومتی باشد و سطح تولید آن در ساعت به چه مقدار باشد را نبز خریدار مشخص می کند.
  3. جلو گیری از پرداخت تمامی هزینه های اضافی بابت خارجی بودن جنس، حمل و نقل، و درخواست نساب دستگاه در محل

قیمت خرید و فروش دستگاه

انواع مختلف دای دستگاه پرس پلیت

  • دای شماره 3
  • دای 4
  • دای 6
  • دای 8

 قیمت خرید و فروش دستگاه قیمت خرید و فروش دستگاه

تذکر :

قبل از خرید هر کدام از قسمتهای دستگاه پرس پلیت می بایست با متخصصین ماشین ساز مشورت به عمل آید تا به نتیجه مطلوب دست یافت.

قیمت خرید و فروش دستگاه

 

نحوه خرید و ارسال دستگاه

برای خرید انواع قطعات، یا خط تولید دستگاه پرس پلیت کود می بایست با مدیران مجموعه کود ماشین در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرده و جهت بازدید از دستگاه مورد نظر به محل رفته، و پس از خریداری دستگاه توسط متخصص نسب بارگیری شده و در محل تائین شده راه اندازی شده و به خریدار تحویل داده می شود.

قیمت خرید و فروش دستگاه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *