قیمت دستگاه دان پلت مرغداری در انواع دست دوم و دستگاه تازه ساخت در فروشگاه ها و سایت های تجاری با کیفیت بالا و قیمت های ارزان به نسبت بازار به فروش میرسد.

سیستم ها و یا بهتر بگویم دستگاه‌هایی که در دامداری‌ها و مرغداری ها برای تهیه خوراک دام و گله از آن استفاده می‌شود به پرس پلت معروف می‌باشد. فروش عمده دستگاه پلت زن از جانب مراجع مختلفی صورت می گیرد. 

این دستگاه‌ مواد غذایی خرد شده را متراکم کرده و حجم آن را کاهش می دهد. همین امر موجب شده تولید خوراک سریع تر شود و هضم و جذب آن آسانتر باشد.

در ادامه به تفصیل برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

  • ارزش مواد غذایی بالا میرود
  • بهداشت مواد کاملا رعایت می شود
  • گرد و غبار و مواد مضر در خوراک تولید شده وجود ندارد
  • اشتها آور و مقوی
  • عدم وجود بیماری در این مواد
  • یکنواخت و هماهنگی در مواد
  • جای زیادی اشغال نمی کنند
  • باعث بالا رفتن کیفیت دام میشود

قیمت دستگاه دان پلت مرغداری در انواع کوچک و بزرگ با برندهای ایرانی و خارجی متفاوت می باشد. همچنین این دستگاه در سراسر به مشتری تحویل داده میشود.

خرید و فروش دستگاه دان پلت مرغداری

دستگاه پلت زن مرغداری در اکثر مراکز فروش عرضه می شود. این دستگاه که کارکردهای فراوانی دارد و محبوب صنایع دامداری می باشد به صورت دست دوم هم به فروش میرسد کسانی که قصد خرید دارند می ‌توانند با مراجعه به نمایندگی و سایت های فروش از آخرین قیمت ها با خبر شوند.

بازار ارزان قیمت دستگاه دان پلت مرغداری

مرغداری ها و مراکزی که به پرورش دام و طیور مشغول هستند مطمئنا به دستگاه پلت زن احتیاج دارند، زیرا این نوع از دستگاه ها خوراک دام را تامین میکند و باعث طول عمر گله می شوند.

علت دیگر هم بهداشت و تولید مواد سالم است ارزان ترین نوع این دستگاه را می ‌توانید در بازار و یا شبکه های اجتماعی پیدا کنید.

سایت عرضه انواع دستگاه پرس پلت

سایت ها و شبکه های اجتماعی مجازی این امکان را فراهم کردند که خریداران بتوانند با فروشندگان به راحتی تماس حاصل نمایند و از آخرین قیمت ها در هر حوزه ای با خبر شوند.

یکی از مزیت های بسیار خوب اینترنت مشخص کردن خصوصیات و ویژگیهای هر دستگاه میباشد و همچنین عکس دستگاه با وضوح بسیار زیاد نشان داده میشود.

فروش دستگاه دان پلت مرغداری ارزان قیمت و با کیفیت در ایران

سازنده انواع دستگاه پلت زن خوراک دام

سازنده انواع دستگاه پلت زن خوراک دامپلت زن خوراک دام را شرکت های تولیدی گوناگونی، در دو مدل اصلی ساخته و روانه بازار می نمایند. هر کدام از آن ها با هم دیگر تفاوتی هایی از لحاظ ساختاری و همچنین میزان تولید دارند. در این جا به این دو دستگاه می پردازیم که در حال حاضر از جمله پر فروش ترین محصولات در این حوزه به شمار می رود. 

  1. دستگاه پلت ساز تسمه ای: این گونه از دستگاه، قدرت و توانایی کمتر در میزان تولید انواع خوراک دام گرانولی دارد. اما کم سر و صدا و ارزان تر می باشد. 
  2. دستگاه پلت ساز گیربکسی: وسیله ای قدرت مند است و بیشتر شرکت های تولیدی بزرگ از آن استفاده می کنند. نوع مرغوب پلت را می سازد. 

از طرف دیگر، تولیدی ها امروزه دستگاه هایی را با فناوری های پیشرفته تر وارد بازار کرده اند که دارای صفحات لمسی می باشند و با سایزهای مشخصی انواع خوراک دام گرانولی را تولید می کنند. این نوع از تجهیزات، کاربرد زیادی در یک خط تولید دارند و در همین حال، موارد کاربردشان هم به ابعاد، قدرت و کیفیت بدنشان است. 

روی هم رفته در ایران، شرکت های مختلفی را می شود پیدا کرد که در این حوزه فعالیت می کنند. آن ها محصولات خوب و درجه یک را می سازند و عرضه می دارند. 

خرید و فروش ماشین آلات خوراک دام

خرید و فروش ماشین آلات خوراک دامدر روش های صنعتی، برای ساخت خوراک دام از خطوط ویژه تولید استفاده می کنند. در این خطوط، ماشین آلات گوناگونی به کار گرفته می شوند که هر کدام شان کاربردهای متفاوتی را دارند. خرید و فروش چنین دستگاه هایی از جانب مراجع مختلفی صورت می گیرد که این مسئله به نوع خرید مشتریان هم بستگی دارد. خریداران می توانند به بازارهای گوناگونی مراجعه کنند که در هر شهری وجود دارد. در این مراکز، فروشندگانی را می شود پیدا کرد که عرضه کنندگان ماشین آلات صنعتی می باشند. 

روی هم رفته، اگر خواسته باشیم که دستگاه های تولید خوراک دام را معرفی نماییم، می توانیم این گونه از آن ها نام گرفته و به معرفی شان بپردازیم: 

  • آسیاب: در مدل های و انواع مختلفی وجود دارد که می شود به افقی، عموی و چشکی آن اشاره کرد. 
  • میکسر: این دستگاه، وظیفه اش مخلوط سازی خوب و دقیق همه دانه ها می باشد. 
  • نوار نقاله: برای جا به جایی محصول فرآوری شده از نقطه ای به نقطه ای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • دستگاه پلت زن: با این دستگاه به اشکال متنوعی خوراک را در می آورند. 
  • خشک کن: وظیفه این دستگاه، رطوبت زدایی از محصول تولید شده است. 
  • و غیره 

لیست قیمت دستگاه پلت زن در بازار

لیست قیمت دستگاه پلت زن در بازارقیمت پلت زن در بازار متفاوت می باشد. می توانید با مراجعه به فروشگاه هایی گوناگونی که در این خصوص فعالیت می نمایند، تازه ترین قیمت دستگاه پلت ساز را تهیه کرد. آن ها در مدل های متفاوتی این محصول را ارائه می دهند. در همین حال می شود دستگاه پلت ساز ارزان را نیز از آن ها تهیه کرد. این فروشندگان دستگاه پلت جدید را هم می فروشند. روی هم رفته، برای تهیه چنین دستگاهی، در وهله اول نیاز به لیست کامل قیمت ها می باشد. همان طور که گفتیم یکی از راه های تهیه آن مراجعه به بازار است. 

در کنار این، باید گفت چنین محصولاتی را شرکت های تولید کننده ارزش گذاری می کنند. قیمت پلت ساز، بر اساس کیفیت بدنه، وزن، نوع کاربری، میزان تولید در ساعت، شرکت سازنده آن و سایر موارد دیگر تعیین نرخ می شود از طرف دیگر، در مراکز داد و ستد هم، نوع خارجی آن با داخلی از نظر نرخ، متفاوت است. 

یک از موارد دیگری که بر روی نرخ ها تأثیر مستقیمی می گذارد، چگونه عرضه و تقاضای آن است. شما اگر به صورت کلی آن را تهیه کنید، قادر خواهید بود که با نرخ های ارزانی محصول را نسبت به خرید نوع تکی، به دست آورید. باید متذکر شد که قیمت های این محصول نیز نسبت به سال گذشته دستخوش تحولات زیادی شده که به تورم ربط دارد. 

فروش عمده دستگاه پلت زن خانگی

فروش عمده دستگاه پلت زن خانگیخرید دستگاه پلت زن خانگی را به صورت عمده می شود از مراجع به خصوصی انجام داد. در این حوزه، شرکت های تولید کننده در راس فروشندگان عمده قرار دارند. آن ها هستند که کالاهایی از این قبیل را در مدل ها و کیفیت های متنوعی به صورت انبوه می سازند و سپس وارد بازار می نمایند. این شرکت ها تنها نیستند و در کنارشان، بازرگانانی که در زمینه واردات چنین محصولاتی فعالیت می کنند هم به شکل عمده دستگاه های پلت زن خانگی را ارائه می دهند. هر کدام از آن ها نمایندگی هایی را نیز دارا می باشند. 

از طریق این شعب نیز اقدام به ارائه دستگاه پلت زن ارزان برای مشتریان خود به گونه کلی می کنند. خلاصه این که فروش پلت زن به صورت عمده، باعث می گردد تا مشتریان بتوانند آن را ارزان بخرند و در همین حال خود شرکت هم زود کالای خود را عرضه کند و به جای آن شروع به ساخت نوع جدید از این محصول نماید. 

دستگاه هایی که کوچک هستند و میزان تولید شان کمتر است، به خانگی معروف می باشند. آن ها سبک تر از سایر کالاهای مشابه می باشند که در صنایع بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل به راحتی از جایی به جایی دیگر می شود آن ها را منتقل نمود. این مدل از دستگاه نیز کیفیت های متفاوتی را دارا می باشد. 

اهمیت استفاده از دستگاه پلت زن خوراک دام

اهمیت استفاده از دستگاه پلت زن خوراک دامدستگاه هایی که به صورت پلتی خوراک دام را تولید می کنند، اهمیت زیادی در یک شرکت سازنده دارد. استفاده از این محصول به چند دلیل عمده صورت می گیرد که عبارتند از:

  • محصول را بهداشتی تولید می کند. 
  • مواد غذایی خوب و با کیفیت را می سازد. 
  • باعث می شود تا محصول به صورت یک نواخت ساخته شود. 
  • در هنگام جا به جایی به راحتی حمل می شوند. 
  • هیچ گونه بیماری ای در آن وجود ندارد. 
  • برای دام ها مقوی می باشد. 
  • و غیره 

این ها از جمله دلایلی می باشند که بیشتر دامداری ها را مجاب کرده تا از نوع پلت شده خوراک دام استفاده کنند. به همین دلیل هم است که شرکت های تولید کننده این محصول هم اقدام به ساخت و ارائه آن نموده اند. آن ها از دستگاه های مختلفی نیز در این حوزه کار می گیرند که به اشکال گوناگونی کالا را تولید می کنند. 

جدیدترین ماشین آلات فرآوری کود مرغی

جدیدترین ماشین آلات فرآوری کود مرغیجهت فرآوری کود مرغی، از دو روش استفاده می شود که به سنتی و صنعتی تقسیم بندی می شوند. در روش سنتی که بیشتر آن کود مرغ را پس از جمع آوری با هم دیگر مخلوط می نمایند و بعداً آن ها را می خیسانند و در جایی رو هم انبار می کنند. آن ها را پس از آن به مدت نزدیک به یکسال می گذارند تا غنی سازی انجام شود. 

اما این روش توام با مشکلاتی است. اول این که جای زیادی را برای مدت طولانی اشغال می کند. مسئله بعدی، تمیز نبودن آن است و این که ممکن است خوب هم فرآوری نشده باشند. این شیوه فرآوری هنوز هم در برخی از مناطق دیده می شوند. ولی در کنار این روش ها، نوع صنعتی هم وجود دارد که به وسیله ماشین آلات غنی شدن کود مرغی را انجام می دهند. در این روش، از ماشین آلات گوناگونی استفاده می شود که هر کدام از آن ها کاری را انجام می دهند. آن ها شبیه دستگاه ها خوراک دام هستند. 

نوع جدید این ماشین آلات، با فناوری های پیشرفته مجهز شده اند که به گونه خودکار به آماده سازی انواع کود مرغی می پردازند. دستگاه پلت مرغداری را می شود از راه های گوناگونی تهیه کرد. جدیدترین آن ها کاربرد زیادی دارند و سبب می شوند تا یک محصول خوب، با کیفیت و یک دست تولید گردد و پس از آن وارد بازار شود. 

صادرات دستگاه های پرس پلت در ایران

صادرات دستگاه های پرس پلت در ایرانپرس پلت ایرانی، به کشورهای مختلفی صادر می شود. بیشتر این ممالک همجوارمان هستند که خریداران ثابت چنین دستگاهی به شمار می روند. 

اما در عرصه صادرات، شرکت های گوناگونی در کشورمان فعالیت می کنند. سعی آنان بر این است تا با ارائه دستگاه های خوب و کاربردی، مشتریان بیشتری در سر تا سر دنیا پیدا کنند. البته این گونه از دستگاه ها در همه جای جهان تقریباً به یک سان تولید می شوند. ولی مانع اصلی ای که سر راه صادر کنندگان ایرانی قرار گرفته، تحریم ها می باشد.

با همه این ها، صادر کنندگان به روش های متفاوتی محصولات خود را به کشورهای گوناگونی ارسال می دارند. آن ها انواع پلت ساز کود مرغی و خوراک دام را با کیفیت های متنوعی طبق سفارش مشتریان خارجی آماده کرده و بعداً صادر می کنند. فروش دستگاه پلت همراه با ارائه یک سری از خدمات می باشد و برای همین است که بیشتر این شرکت ها، در شهرهای مختلفی ایجاد نمایندگی می نمایند و به این طریق، عرضه خدمات را انجام می دهند. 

شرکت ها برای این که بتوانند فروش بهتری داشته باشند، بازارها را به دقت مورد مطالعه قرار می دهند و در همین حال، می کوشند تا محصولات با کیفیت بالا را عرضه کنند. 

خریدار دستگاه پرس پلت کود با نازلترین قیمت

خریدار دستگاه پرس پلت کود با نازلترین قیمتاگر به دنبال این هستید که دستگاه پرس پلت کود را با نازل ترین قیمت ها به دست آورید، بهتر است که سری به عرضه کنندگان معتبر بزنید. آن ها در جای جای ایران فعالیت می کنند. این ارائه دهندگان، برندهای خارجی و ایرانی را می فروشند و شما می توانید با جستجویی بیشتری مرغوب ترین دستگاه را ارزان بخرید. 

در کنار این، توجه داشته باشید که برخی از دستگاه های ارزان، از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند. پس توصیه ما این است که حتماً نکاتی را که شما را کمک می کند تا محصولی خوبی را تهیه کنید، در نظر بگیرید. 

خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کننده

خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کنندهدستگاه های پلت زن را به صورت مستقیم از تولید کنندگان هم می شود تهیه کرد. برای این کار، نیاز است که به واحد های فروش این کارخانه سر بزنیم. از طرف دیگر فروش پلت ساز را نمایندگی ها و همچنین وب سایت ها این شرکت ها نیز انجام می دهند که خرید پلت ساز بدون واسطه از آن ها نیز امکان پذیر است. 

روی هم رفته این گونه معامله به سود هر دو طرف تمام می شود و مزیت هایی هم دارد که در این جا به آن اشاره می کنیم: 

  • پبت ساز ارزان را می شود تهیه کرد. 
  • تنوع بالایی در محصول وجود دارد. 
  • با تضمین می توان خرید را انجام داد. 
  • از خدمات پس از فروش بهره مند شد. 
  • و غیره 

شرکت پخش دستگاه های خوراک دام در کشور

شرکت پخش دستگاه های خوراک دام در کشورپخش دستگاه هایی که ویژه تولید خوراک دام می باشند، از جانب شرکت های متفاوتی در همه جای کشور صورت می گیرد. در این عرصه، خود تولیدی ها و شرکت های وارد کننده فعالیت زیادی دارند. آن ها سعی می نمایند تا طور این کالاها را توزیع نمایند که همه مصرف کنندگان به آن دسترسی آسانی داشته باشند. 

در هر صورت، آن ها محصولاتی را ارائه می دهند که اولاً مدل های متفاوتی دارند و در ثانی از فلزاتی ساخته شده اند که کیفیت شان بالا است و زنگ نمی زد. مسئله بعدی این باشد که به صورت تضمینی ارائه می شوند. 

شرایط خرید همکاری دستگاه پلت زن

شرایط خرید همکاری دستگاه پلت زناگر قصد این را دارید که با شرکت های تولید کننده دستگاه پلت زن همکاری کنید و به نوعی نمایندگی آن را به عه بگیرید، بایستی یک سری از شرایط را داشته باشید. در این حوزه، شرکت های تولید کننده و بازرگانی، در شهرهای مختلفی به دنبال کسانی می باشند که در کار خرید و فروش با آن ها همکاری کنند. 

روی هم رفته، شما می توانید با در نظر داشت شرایط شرکت ها، اقدام به عرضه این محصولات نمایید که در اشکال مختلفی تولید را انجام می دهند. آن ها به صورت حبه ای، مکعبی و استوانه ای پلت کود و خوراک دام را تولید می کنند. 

ارسال عمده ماشین آلات پلت ساز در سراسر کشور

ارسال عمده ماشین آلات پلت ساز در سراسر کشورسازندگان و آن دست از تاجرانی که واردات ماشین آلات پلت ساز را انجام می دهند، برای مشتریانی که به صورت عمده کالا را می خرند، خدمات ویژه ای انجام می دهند. از آن جمله ارسال و حمل و نقل رایگان به سراسر کشور، می شود اشاره کرد. 

این کار را شرکت ها با نهایت دقت انجام داده تا دستگاه به صورت سالم به دست سفارش دهنده برسد. در کل، خریداران امروزه با ارائه چنین خدماتی دیگر نگران و دغدغه ای برای هزینه کردن های سنگین حمل و نقل چنین کالاهایی ندارند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *