کود پلت ایران

قیمت کود مرغی پلیت شده ارزان هر کیلو با توجه به آنالیز تولید، و انواع عناصر به کار رفته در آن توسط کارخانه مشخص می شود. در این میان می توان به بهترین نمونه های تولید شده در ایران به کود پلیت مرغی اصفهان، و شیراز اشاره کرد.

قیمت کود مرغی

امروزه در بازار محصولات کشاورزی شاهد نمونه های مختلفی از کود نیتروژن گوگردی با قیمت‌های گوناگون هستیم. در این میان اگر با کارخانجات تولید کننده این کودها ارتباط برقرار شود بدون شک با نمونه های بسیار قوی از کود رو به رو خواهیم شد، که در بحث هزینه ها تاثیرات چشم گیری برای ما به همراه خواهد داشت.

مصارف کود در کشاورزی ایران

  • در انواع مزارع
  • در انواع باغات

کشاورزی ایران کشاورزی ایران

انواع مختلف کود مرغی

  1. کود مرغی فرآوری شده
  2. کود مرغی غنی شده
  3. کود مرغی مایع
  4. کود مرغی ارگانیک
  5. فشنگی
  6. پلت مرغی
  7. گرانوله
  8. پودری
  9. خام
  10. فله
  11. مرغ مادر
  12. سالنی
  13. تخم گذار
  14. قفسی
  15. کامل
  16. کیسه ای
  17. پلیت مرغی
  18. اصلاح شده

قیمت کود مرغی

انواع بسته بندی کود

کود مرغی پلیت شده در کیسه لمینت سه لایه با وزن های ۲۵ کیلو، و ۵۰ کیلویی قرار گرفته است، و نمونه مایع آن در انواع گالنها در وزن های ۲۰ ، ۱۰ ، و ۴ لیتری به صورت وارداتی و نمونه تولید شده در ایران در سطل ۲۰ لیتری قرار دارد.

قیمت کود مرغی  قیمت کود مرغی

آشنایی با کود مرغی پلیت شده

کود مرغی پلیت شده را می توان به عنوان یکی از بهترین و کاملترین غذاهای موجود در زمان بستر سازی خاک باغات یا مزارع معرفی کرد. به این دلیل که کود شیمیایی سیاه دولتی شده در انواع مختلف با دارا بودن تمامی عناصر مهم غذایی به گونه ای گیاه را تقویت می‌کند که تا میانه رشد کمبود عناصر در آنها مشاهده نشود.

نحوه خرید انواع کود مرغی

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید، و چگونگی ارسال محصولات میتوان از طریق سایت های اینترنتی با مشاورین فروش مجموعه کود ماشین ارتباط برقرار کرد.

منبع : ایران ورمی کمپوست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *