خرید عمده پرس پلت کوچک با نرخ مقرون به صرفه و به دو صورت نقدی و قسطی در بازار قابل پرداخت است. دستگاه پرس پلت کوچک در واقع یک ماشین تولید خوراک دام و طیور، و آبزیان بوده که در قیمت‌های متنوع به فروش می رسد.

نرخ ارزان  خرید پرس پلت کوچک

خرید عمده پرس پلت کوچک به منظور تولید خوراک دام و طیور، و آبزیان در بازار صورت می گیرد. این دستگاه، مواد غذایی آسیاب شده مورد نیاز دام، طیور و آبزیان را با سایر مواد افزودنی، چربی و پروتئین، میکس می کند. سپس مواد میکس شده را به وسیله فشار، رطوبت و بخار به صورت خوراک پلت شده در می آورد.

دستگاه‌های پرس پلت کوچک، جهت خط تولید خوراک پلت شده مورد نیاز صنایع زیر، مورد بهره برداری قرار می گیرند:

  1. صنایع پرورش دام
  2. صنعت پرورش طیور
  3. مرغداری
  4. آکواریوم
  5. استخر آبزیان

ابعاد کوچک این دستگاه‌ها برای ظرفیت پایین، طراحی می شوند. این ابعاد از دستگاه پلت، صرفا برای حجم تولید کم کاربرد دارد. تقریبا  دستگاه پلت در ابعاد کوچک، قیمت خیلی پایینی نسبت به سایر ابعاد آن دارد.

در مجموعه صنعتی ما، فروش انواع دستگاه پرس پلت کوچک در ظرفیت‌های کم تولید تا حدود ۵۰۰ کیلوگرم بر ساعت، رایج است.

انواع دستگاه پلت کوچک ساخته شده در این مجموعه از متریال مرغوب و قطعات با کیفیت استفاده می کنند. طراحان برای تولید انواع این پرس پلت‌های کوچک، همگام با صنعت روز دنیا، برترین تکنولوژی را بکار می گیرند.

مواد تولیدی گلوله خوراکی که  پلت می شود را می توان متشکل از ترکیبات غذاها، اسیدها، قندها، فیبرها و مواد معدنی دانست. در صنعت، این محصولات را با استفاده از افزودن حرارت و آب نرم، پیش پخت می کنند. خرید و فروش این دستگاه‌های پلت کوچک به دلیل به شکل پلت در آوردن مواد پودر شده، مورد توجه صنایع قرار گرفته است.

انواع دستگاه پلت ساز خوراک دام و طیور، و آبزیان در ابعاد کوچک

به منظور خرید عمده دستگاه پلت کوچک مناسب، به آشنایی با انواع این دستگاه، نیاز دارید.

طراحان برای دستگاه‌های پلت ساز در ابعاد کوچک، دسته بندی‌های مختلفی در نظر گرفته‌اند. می توان انواع این ظرفیت‌ها را به شکل زیر بیان کرد:

  • ظرفیت تولید در ساعت
  • با بخار یا بدون بخار
  • نحوه انتقال نیروی محرکه

ضمنا انواع رایج دستگاه‌های پلت در ابعاد کوچک به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

  1. دستگاه پرس پلت تسمه ای در مدل‌های ۲۵۰ و ۳۲۰
  2. دستگاه پرس پلت گیربکسی در مدل‌های ۳۵۰، ۴۲۰، ۴۸۰، ۵۰۸
  3. دستگاه پرس پلت کوچک بدون بخار

گاهی مواقع، این دستگاه‌ها را به ترتیب از حداقل ظرفیت تا بیشترین ظرفیت ممکن تقسیم بندی می کنند. حداقل و حداکثر تولید انواع این مدل از دستگاه را از 300 کلیوگرم برساعت تا تولید 10 تن در ساعت در نظر گرفته‌اند.  همچنین تمام این ماشین آلات صنعتی  به غیر از دستگاه پلت کوچک به وسیله بخار کار کرده و فرآیند پخت خوراک در کاندیشنر، قابل انجام است.

نرخ عمده دستگاه پرس پلت کوچک از حدود چند میلیون تومان در بازار آغاز می شود. البته برای آمار گرفتن دقیق از قیمت پرس پلت ساز کوچک می توانید با کارشناسان فروش این واحد صنعتی در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *