خرید دستگاه پلت تک فاز برای دامدارانی اهمیت دارد که قصد دارند بهترین خوراک دام را با این دستگاه تهیه نمایند بدون آنکه نیاز به برق های سنگین صنعتی داشته باشد و با همین برق های تک فاز عملکرد خوبی از خود نشان می دهند.

نحوه کاربرد دستگاه های پلت ساز

کسانی که در زمینه پرورش انواع جانواران آبزی، پرندگان یا دام ها فعالیت می کنند می دانند که نوع خوراک دام مهم ترین اصل در سلامتی آن ها است.

به همین دلیل کارشناسان و مهندسان دستگاه های تولید خوراک دام پیشنهاد می کنند که تجهیزات پلت ساز توسط دامداران خریداری شود.

این محصول که قیمت مناسبی هم دارد می تواند به وسیله متراکم کردن خوراک پودر شده ی دام آن ها را به صورت استوانه های کوچک درآورد.

این کار باعث می شود هضم کردن دانه های ذرت، گندم و غیره برای شان راحت تر شود و خوراک بیشتری داشته باشند و در نتیجه بهتر رشد کنند.

جلوگیری از تلف شدن خوراک، خوش خوراک تر شدن آن، تولید پلت های یکدست با تنظیم دستگاه، کم تر شدن هزینه های خرید تنها بخشی از مزیت های آن می باشد.

البته لازم است بدانید که از انواع دستگاه های پلت ساز فقط برای تولید خوراک دام استفاده نمی شود بلکه در تولید یک سری سوخت ها و انرژی هایی که مورد نیاز انسان ها است نیز موثر می باشد.

دستگاه مورد نظر ظرفیت های مختلفی دارد که با توجه به نیاز خریدار تولید شده و در بازار موجود است و به راحتی نیز جابه جا می شود.
البته یکی از تفاوت های دستگاه پلت در میزان برق مصرفی آن ها است زیرا برخی از آن ها با برق های تک فاز که همان برق های غیر صنعتی هستند کار می کنند.

بعضی دیگر نیاز به برق های سه فاز صنعتی دارند که البته ظرفیت و نوع موتور به کار رفته در تجهیزات آن نیز متفاوت است و ولتاژ آن تقریباً ۳۸۰ ولت می باشد.

میزان عملکرد دستگاه پلت با برق خانگی

کسانی که به دنبال یک دستگاه مجهز و با کیفیت و البته سبک با استهلاک پایین هستند می توانند دستگاه پلتی را خریداری کنند که نیاز به برق سه فاز ندارد.

برق های تک فاز با ولتاژ ۲۲۰ ولت برای منازل و آپارتمان ها و سایر موسسه های کوچک استفاده می شود.
تجهیزات پلت ساز دامی که ظرفیت پایین تری دارند و برای عملکرد خوب شان برق کمتری مصرف می کنند با همین برق های تک فاز کارآیی بالایی از خود دارند.

تک فاز بودن به معنای یک جریان الکتریسیته متناوب است که در پریزهای آپارتمان ها جریان دارد.
دامداران و دام‌ پرورانی که قصد دارند انواع جو، ذرت و دانه های خوراکی دیگر را برای دام های شان به صورت پلت درآورند به راحتی این دستگاه را با برق های خانگی راه اندازی می کنند.

در واقع خرید دستگاه پلت تک فاز این امکان را برای شما ایجاد می کند که بتوانید در ساعت حدود ۵۰ کیلو الی ۱۰۰ کیلو از خوراک های دام مفید و مغذی را آماده کنید.

فشرده نکردن یا همان پلت سازی ننمودن دانه ها هم حجم زیادی از انبار را می گیرد و هم امکان پخش شدن پودر آن ها در زمان وزش باد وجود دارد.

از آن جا که این محصول به نام هایی چون گلوله های خوراکی پرنده، سگ، گربه و غیره هم نامیده می شوند حمل و نقل شان آسان است و یک غذای کامل محسوب می شود.

مکمل هایی که در داخل این مواد به وسیله فشرده کردن قرار می گیرند طعم شان یا طعم خوراکی ها مخلوط می شود و دام ها و پرنده ها مشکلی بابت هضم کردن و یا مزه بد آن ها ندارند.

خرید دستگاه پلت تک فاز به قیمت مناسب

معیارها و ملاک های بسیاری برای قیمت گذاری و ارزش مالی هر دستگاه در نظر گرفته می شود تا نرخ آن به صورت دقیق مشخص شود.
از آن جا که دستگاه های پلت انواع مختلفی دارند و هریک متناسب با نیاز هر خریدار است باید هنگام سفارش به مواردی توجه داشته باشید.

همانطور که عرض کردیم یکی از ابزارها و تجهیزات پر کاربرد برای کشاورزی و دام پروری همین محصول است که تولید مواد مغذی پرنده ها و آبزیان، انرژی، کود و غیره را بر عهده دارند.

میزان قدرت موتور و توان الکتریکی آن، تجهیزات مکانیکی که برای ظاهر و باطن دستگاه پلت به کار رفته و میزان نیاز آن به برق از جمله موارد مهم برای مشخص نمودن قیمت هستند.

البته داخلی و خارجی بودن و یا به عبارت دیگر وارداتی بودن دستگاه های پلت ساز تک فاز هم نقشی مهم در افزایش یا کاهش نرخ آن دارند.
به همین دلیل ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید دستگاه مدنظرتان را با کیفیتی بالا و قیمتی پایین به دست آورید بهتر است به سراغ تولید کنندگان و شرکت های معتبر بروید.

زیرا سفارش و ارتباط مستقیم شما با تولید کننده، دیگر راهی برای دلالان فروش باز نخواهد کرد و سودی نصیب شان نمی شود و در نتیجه شما نیز هزینه گزافی پرداخت نمی کنید.

کاندیشینر و فیدر جزو تجهیزات اساسی هستند که در کارکرد آن موثرند و ویژگی و خصوصیات آن ها باعث تاثیر پذیری قیمت دستگاه خواهد شد.
شما با تماس گرفتن با شماره هایی که در سایت وارد شده از میزان نرخ هر کدام آگاهی پیدا می کنید.

جمع مطالب
با مطالعه و بررسی مطالب گفته شده حتماً به ضرورت و اهمیت وجود این محصول برای کشاورزان و دامداران پی برده اید.
پس بهتر است قبل از خرید و سفارش آن با متخصصان و سایر دامدارانی که از دستگاه پلت استفاده می کنند و در خصوص آن آگاهی دارند مشورت کنید.

ظرفیت و نیروی برقی که در دسترس تان است را شناسایی نمایید تا متناسب با آن تک فاز بودن و یا سه فاز بودن دستگاه را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید.

خریداران از طریق اینترنتی و غیر حضوری بودن اکثر فعالیت های امروزی می توانند حتی خرید محصول مورد نظرشان را بدون مراجعه به فروشگاه ها انجام دهند.

فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی را بین شرکت های تولیدی معتبر و مصرف کننده برقرار می کنند هزینه کمتری برای شما دارند.

در خصوص قیمت محصول باید عرض کنیم که علاوه بر ملاک های ذکر شده و موثر بر نرخ دستگاه پلت وجود دلال و واسطه گرها و نیز نوسانات ارز و دلار هم میتواند باعث افزایش قیمت آن شود.

پس اگر قصد سفارش دستگاه کاربردی را دارید با مراجعه به سایت شرکت ها با کارشناسان فروش که آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص قیمت دستگاه، کاربرد و میزان کارآیی آن، کیفیت و جنس محصول هستند ارتباط بگیرید.

این امر اطمینان خاطر شما را بابت اعتبار شرکت ها و میزان کیفیت دستگاه های تولید شده توسط آنان بیشتر می کند و از خرید شان نیز رضایت خاطر خواهند داشت.

1 دیدگاه

  • سلام
    استفاده از دستگاه پلت در رشد دام نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *