خط تولید خوراک دام و طیور به تولید کامل پلت خوراک دام به وسیله ماشین آلات صنعتی می پردازد. ظرفیت تولید این ماشین آلات صنعتی، بستگی به توان تولید آنها و استهلاک دستگاه دارد.

ویژگی های خط تولید خوراک دام و طیور و و فروش ویژه آن

 

در کارخانه خط تولید خوراک دام و طیور مواد مورد نیاز این جانداران طی یک فرایند چند مرحله ای با هم ترکیب می شوند. بدیهی است که این مواد غذایی دامی در میکسر مخلوط و پس از آن به صورت پلت در می آیند.

یک خط تولید کامل خوراک دام و طیور، مشتمل بر کلیه تجهیزات جهت انجام فرایندهای تولید پلت از دریافت مواد اولیه است.  سایر اقداماتی که در این خط تولید انجام می شود؛ عبارتند از:

  • تمیز کردن
  • آسیاب کردن
  • مخلوط کردن
  • گندله سازی
  • خنک کردن
  • بسته بندی

 

امروزه صنعت خوراک دام و طیور، نقش کلیدی را در صنایع غذایی دامی در جهان بر عهده دارد . این صنعت در زمینه رفع نیازهای جامعه به محصولات دامی و لبنی، حائز اهمیت و استراتژیک است.

تامین خوراک دام استاندارد، جهت صنعت دامپروری و مرغداری در گرو طراحی تجهیزات با کیفیت است. همچنین راه اندازی کارخانه‌های خوراک دام باید بر اساس اصول استانداردهای روز جهان صورت پذیرد.

صنعت تولید خوراک دام و طیور در زمینه کیفیت تخم مرغ‌های روز کوشا بوده و از تکنولوژی روز استفاده می کند.

 

مجموعه خطوط تولید ما در راستای کمک به  دامداران و کشاورزان از کادر مجرب و آگاه از دانش روز استفاده کرده است. ضمن آنکه ما می توانیم کاربردی‌ترین راهکار، نوآوری و وسایل را با توجه به خصوصیات فیزیولوژی هردام، طراحی کنیم.

جهت راه اندازی یک کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور، می توانید با یک کلیک ساده از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

راه اندازی خطوط تولید خوراک دام و طیور

خط تولید خوراک دام و طیور در صنعت مرغداری، بیشترین استفاده را دارد. روزانه 14 الی 15 تن دان مرغ، توسط این خطوط تولید برای مرغداری‌های معتبر تخمی و گوشتی در نظر گرفته می شود.

انواع خطوط تولید خوراک دام و طیور در ظرفیت‌های مختلف به طراحی و اجرا رسیده است. خطوط تولید این صنایع را می توان در ظرفیت‌های 1 الی 60 تن طراحی و به مرحله اجرا در آورد.

ماشین آلات و تجهیزات مصرفی کارخانه خوراک دام و طیور، بسته به ظرفیت تولید آن، متغیر خواهند بود. در این صنایع عمدتا از سیلوهایی جهت نگهداری مواد خام، استفاده می کنند. سپس این مواد خام از طریق الواتورها به مخازن آسیاب، هدایت می شوند.

هر یک از مواد که عمدتا غلات هستند؛ پس از آسیاب به همراه پروتئین‌ها و کربنات، توسط میکسر، مخلوط می شوند. سپس محصول نهایی خوراک دام و طیور به ویژه دان مرغ به مخزن نهایی وارد می شود.

در نهایت، کامیون حمل بار، خوراک ایجاد شده را به مقصد مرغداری هدایت خواهد کرد.

 

تلاش ما در این مجموعه تولیدی بر این امر استوار بوده که راهکارهای نوین جهت ساخت، نصب و راه اندازی کامل این خطوط ارائه دهیم.

با استفاده از راه اندازی این خطوط می توانید، روزانه با تولید چندین تن خوراک دام و طیور به این صنعت، کمک ارزنده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *