قیمت دستگاه خشک کن خوراک دام که به با مشعل حرارتی کار می کند و خشک کن کولر هم نامیده میشود طبق فاکتورهای ظرفیت تولید و جنس قطعات به کار رفته در آن محاسبه می شود. این گونه از ماشین آلات را شرکت های گوناگونی در ایران می سازند و در همین حال آن را به سر تا سر کشورمان توزیع می کنند. 

قیمت دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

جزئیات دستگاه خشک کن خوراک دام

جزئیات دستگاه خشک کن خوراک دام

  • طراحی و ساخت توسط متخصصینی دلسوز و زبده
  • استفاده از ورق گالوانیزه درجه یک جهت تولید دستگاه به جای آهن سیاه و نامرغوب.
  • اتصال قطعات به صورت پیچ کردن به جای جوشکاری
  • قابلیت تنظیم کردن درصد رطوبت مواد اواد اولیه و خوراک دام تولید شده
  • مجهز به ایرلاک به منظور جلوگیری از خروج هوا
  • دارای فن و کولر

درصد رطوبت خوراک دام بعد از خشک کن

برخی معتقدند که خوراک دام تولیدی آنها تنها 3 درصد رطوبت دارد، در صورتیکه استاندارد رطوبت انواع خوراک دام و طیور پس از خشک شدن باید 12 درصد باشد. در واقع کمتر از این نباید باشد چرا که تمام مواد اولیه به کار رفته در خوراک دام به خودی خود رطوبت دارند. حتی یک تکه سنگ موجود در بیابان، زیر نور آفتاب هم دارای 3 درصد رطوبت می باشد.

قیمت خشک کن خوراک دام

این دستگاه در صورت به کارگیری ورق گالوانیزه و ظرفیت تولید 5 تا 8 تن درساعت و تجهیز شده به فن و ایرلاک و رعایت تمام استانداردهای ماشین سازی در بازار، قیمت آن از حدود 25 میلیون تومان شروع میشود. قیمت دستگاه خوراک دام متفاوت اعلام می گردد. 

شرکت های تولیدی انواع دستگاه تولید کود

شرکت های تولیدی انواع دستگاه تولید کوددر بازارهایی که انواع ماشین آلات صنعتی عرضه می گردند، انواع خشک کن کود را می توان مشاهده کرد. هر کدام از این محصولات را شرکت های متعددی تولید می نمایند. این کارخانه جات، سعی می نمایند تا کالای خود را به طرق متفاوتی وارد بازار کرده و به این صورت در دسترس مصرف کنندگان اصلی قرار دهد.

باید گفت که دستگاه تولید کود، در مدل های گوناگونی نیز ساخته می شود که در ساخت آن، از متریال متفاوتی استفاده می کنند. کارخانه ها در کنار این دستگاه ها، میکسر خوراک دام، آسیاب خوراک دام، دستگاه پلت خوراک دام و همچنین پرس پلت کود را هم می سازند و روانه بازار می کنند. این محصولات، تنوع بالایی را دارا می باشند. 

قابل ذکر است، سعی شرکت های تولیدی این گونه از ماشین آلات، بر این است تا دستگاه هایی مقاوم، با دوام و در عین زمان، کاربردی را ساخته و در دست مشتریان خود بگذارند. عموماً خریدارن پر و پا قرص این شرکت ها، کارخانه جاتی می باشند که در زمینه تولید خوراک دام و همین طور کود سازی فعالیت های گسترده ای دارند. 

در ادامه این مطلب، به طور همه جانبه ای دستگاه های تولید کود را مورد ارزیابی قرار می دهیم و از این خواهیم گفت که کاردکرد شان چگونه است. 

بازار بزرگ ماشین آلات کود های دامی

بازار بزرگ ماشین آلات کود های دامیشما در هر شهری که باشید، به آسانی می توانید به مراکزی مراجعه نمایید که در آن انواع ماشین آلات کودهای دامی عرضه می گردد. در این ماشین ها، با فناوری های پیشرفته ای در ایران تولیده شده اند از آن شرکت های مخلتفی کار می گیرند. باید گفت که به نوعی هر کدام از این دستگاه ها، برای تولید کودهای خاصی ساخته شده اند. 

کودهای دامی را می توان از جمله کودهای غیر شیمیایی قرار داد. این نوع از محصولات، کاربرد زیادی در کشاورزی امروزی دارند. البته هر کدام از این کودها، به مقدار مشخصی مواد معدنی را در خود جای داده اند که این مسئله بر می گردد که دام ها از چه نوع علف و مواد خوراکی ای استفاده کرده اند. 

روی هم رفته، ماشین آلاتی که در این زمینه به کار گرفته می شوند، این نوع از کودها را به صورت پودری، گرانولی، پلت و غیره تولید می کنند. موارد استفاده از این نوع کودها، با هم دیگر فرق دارند. در هر حال، اگر به دنبال این هستید که یک دستگاه خوب و با کیفیت را به دست آورید، بهتر است که به بهترین عرضه کنندگان در بازار مراجعه نمایید. 

آن ها محصولات برندهای معروف را ارائه می کنند که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. عموماً در بازارهای بزرگ ماشین آلات صنعتی، نمایندگی کارخانه جان نیز فعال اند. 

فروش دستگاه خشک کن خوراک دام

فروش دستگاه خشک کن خوراک دامدستگاه هایی که به خشک کن خوراک دام معروف هستند، را به شکل عمده و جزئی، فروشندگان مختلفی در بازار عرضه می کنند. برای تهیه این گونه از محصولات، مشتریان بایستی به برخی از مواد توجه داشته باشند. اول این که به معتبرترین ارائه دهندگان سر بزنند. آن ها ماشین آلاتی را به فروش می گذارند که از لحاظ کیفی درجه یک هستند. 

مسئله دوم این است که چنین دستگاه هایی را سعی کنید که از شعب رسمی شرکت های سازنده بخرید. به این ترتیب از مزایای متعددی که کارخانه در نظر گرفته است، بهره مند می شوید. البته یک سری از مسائل دیگری هم وجود دارد که در این جا به آنان اشاره می نماییم. با در نظر داشت آن ها، خواهید توانست بهترین نوع دستگاه را بخرید: 

  1. از فلزاتی تولید شده باشند که ضد زنگ بوده و اعلا باشند. 
  2. بتوانند به راحتی عملیات خشک کردن را با درصد پایین انجام دهند. 
  3. مجهز به فناوری های پیش رفته باشند که از بیرون شدن هوا پیشگیری کند. 
  4. فون و کولرهای قوی ای را دارا باشد. 
  5. از همه مهمتر این که تضمین شده باشد و شامل خدمات پس از فروش باشند. 

لیست قیمت دستگاه های خشک کن

لیست قیمت دستگاه های خشک کنهر کدام از دستگاه های خشک کن، دارای نرخ های خاص خود می باشند. این دستگاه ها را شرکت هایی تعیین نرخ می کنند که در حوزه ساخت و تولید آنان هستند. باید گفت که این کار با در نظر گرفتن یک سری از فاکتورها انجام می شود که می توان به نوع ورق های فلزی ای که در آن به کار رفته، نحوه عملکرد دستگاه، حجمی که می تواند در یک ساعت خشک کند، برند سازنده و نوع خرید و فروش می باشد. همه این گزینه هایی که در این جا به آنان اشاره کردیم، روی قیمت خشک کن تأثیر مستقیمی دارد. 

در کنار این، خشک کن ها هر کدام شان سایزهای مشخص خود را دارا هستند که این مسئله هم باعث می شود تا نرخ ها در بازار متغیر اعلام شوند. با همه این ها، اگر می خواهید که تازه ترین قیمت ها را به دست آورید، بهتر است که سری به بازارهای متفاوتی بزنید. در این مراکز، هر گونه ماشین آلاتی را که خواسته باشید، می توانید پیدا نمایید و قیمت های آن را از فروشنده جویا شوید. گفتنی است که دستگاه های خشک کن کاربردهای گوناگونی دارند که در این جا بیشتر مطرح بحث ما، خشک کردن کود ها می باشد. 

البته از سریع ترین راه ممکن هم امکان آن وجود دارد تا بتوانید لیست قیمت های این محصولات را تهیه کنید. این راه اینترنت است که در آن سایت های مختلفی در حوزه عرضه آن فعال اند. 

عرضه دستگاه خشک کن حرارتی

عرضه دستگاه خشک کن حرارتیدستگاه های خشک کن، اشکال مختلفی دارند که در مدل های متفاوتی ارائه می شوند. نوع حرارتی این دستگاه ها یکی از کاربردی ترین ها به شمار می رود. باید گفت که عرضه این محصول، به طرق گوناگونی صورت می گیرد. عموماً خود شرکت های سازنده این محصولات، آن را به صورت مستقیم وارد بازار کرده و در دسترس مصرف کننده می گذارند. آن ها از به وسیله نمایندگی هایی که در شهرهای متفاوتی ایجاد نموده اند، کالای خود را ارائه می نمایند. باید گفت که در این عرصه شرکت های متعددی کار می کنند. 

از سوی دیگر، در بازار هم فروشگاه هایی هستند که به شکل تخصصی در این زمینه فعال می باشند. آن ها هم از گزینه های دیگری می باشند که می توان عرضه کننده دستگاه خشک کن حرارتی نام گذاری شان کرد. در کل، عرضه کنندگانی که فروش خشک کن را انجام می دهند آن را در مدل های متفاوتی ارائه می کنند که یکی از انواع آن، همین نوع حرارتی می باشد. 

فروشنده دستگاه خشک کن دوار مرغداری

فروشنده دستگاه خشک کن دوار مرغداریخشک کن دوار مرغداری را فروشندگان متعددی هستند که ارائه می نمایند. این نوع از محصول نیز اغلب در شرکت هایی مورد استفاده قرار می گیرند که در زمینه کود مرغی کار می کنند. آن ها برای این که بتوانند محصولات شان را بهتر عرضه کنند، آن را با کیفیت بالایی وارد بازار کرده و سپس به فروش می رسانند. 

این دستگاه ها همان گونه که از نامشان پیدا است، به صورت دورانی عمل می کنند. آن ها در دو نو حرارت مستقیم و غیر مستقیم به بازار عرضه می شوند. 

باید بیان کرد که خشک کن مرغداری موارد کاربرد گوناگونی دارد و در همین حال از مزایای مختلفی هم برخوردار می باشد. با این دستگاه، رطوبت کود را کاهش می دهند. از آلوده شدن کود پیش گیری می کنند. به صورتی که نیاز دارید می توانید رطوبت زدایی کنید و سایر موارد دیگر از این دست. 

خرید دستگاه خشک کن معروف به دوار را می شود از راه های گوناگونی به دست آورد. فروشندگان آنلاین و حضوری در این عرصه کار می کنند و می شود به هر تعدادی که نیاز دارید، چنین دستگاهی را به دست آورید. 

خریدار دستگاه خشک کن کولری

خریدار دستگاه خشک کن کولریخرید خشک کن کولری را می شود به روش های متفاوتی انجام داد. این نوع از دستگاه که در واقع همان نوع حرارتی است، موارد استفاده آن در تولید انواع محصولات کود متعدد می باشد. باید به این مسئله اشاره کرد که بایستی همه مسائلی که در کار خرید یک دستگاه خوب را باید در نظر بگیرید، در خرید این دستگاه هم به آنان دقت کنید. 

اصولاً شرکت هایی که در کار تولید انواع کود می باشند، از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند و آنان هستند که خریداران اصلی به شمار می روند. 

با نوع از دستگاه روش خشک کردن محصول همان طور که از نام آن پیدا است، توسط فن های به خصوصی صورت می گیرد که بر روی کالا باد گرمی را می وزاند و باعث می شود تا رطوبت محصول کاهش پیدا کند. شما هم اگر نیازی به این ماشین آلات، دارید بهتر است که به بهترین فروشندگان مراجعه کنید تا آن را تضمین شده بخرید. 

مهمترین کاربردهای دستگاه های خشک کن

مهمترین کاربردهای دستگاه های خشک کنهمان طور که از نام دستگاه های خشک کن پیدا است، مهمترین کاربرد آن، خشک کردن انواع محصولات می باشد. با این دستگاه ها از میوه و لباس گرفته تا کود و انواع محصولات دیگر را خشک می نمایند. 

در این جا که مطرح بحث مان بیشتر خشک کردن کودها است، باید متذکر شد که از این دستگاه ها به روش های متفاوتی بنا بر مدلی که دارند کار می گیرند. هر کدام از این دست گاه به شیوه ای خشک کردن را انجام می دهند. 

در هر صورت، بیشتر شرکت های کودسازی از مدل های متفاوت این نوع از محصولات کار می گیرند تا بتوانند یک کود خوب و کاربردی را به بازار عرضه کنند. عموماً هر چه یک دستگاه بتواند کود را بیشتر رطوبت زدایی نماید، ارزش بیشتری دارد و در همین حال موارد کاربرد هم بالاتر می شود. 

عموماً این گونه از دستگاه ها به وسیله گرمایش شروع به خشک کردن مواد حاوی خود می کنند. آن ها سپس به صورت دورانی کودها را می چرخانند و بر اثر همین گردش و هوای گرم است که کم کم رطوبت از کود خارج شده و به یک محصول آماده جهت بسته بندی و همین طور استفاده در مزارع، تبدیل می شود. 

فروشگاه اینترنتی ماشین الات تولید خوراک دام

فروشگاه اینترنتی ماشین الات تولید خوراک دامپیش از این اشاره کردیم که یکی از راه های خرید انواع ماشین الات تولید خوراک دام، اینترنت است. 

در حال حاضر، شرکت های سازنده و همچنین وارد کننده چنین دستگاه هایی، محصولات شان را در گام نخست از این طریق در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند. آن ها اگر سفارشی را نیز دریافت نمایند، به فروش آن اقدام می کنند. 

فروشگاه های آنلاین زیادی را می شود با جستجویی کوتاه پیدا کرد که در این حوزه فعالیت می کنند. از آنان می توان بهترین دستگاه ها را با موارد کاربرد زیادی تهیه کرد. 

شرایط فروش همکاری انواع خشک کن خوراک دام

شرایط فروش همکاری انواع خشک کن خوراک دامهر کدام از شرکت هایی که در زمینه عرضه خشک کن خوراک دام فعالیت می نمایند، تحت شرایط خاصی به فروش محصولات خود می پردازند. 

برخی از آن ها کالا را به گونه اقساطی می فروشند که در این صورت، باید خریدار یک سری از موازین را در نظر بگیرد و سپس اقدام به سفارش دستگاه دهد. در کنار این، به صورت نقدی هم هر یک از ارائه دهندگان، شرایط خاص خود را دارند. 

به هر صورت، بیشتر این فروشندگان، در کار نصب و راه اندازی دستگاه هم می باشند و سپس اگر ماشین مشکلی پیدا کرد، آن را تعمیر هم می کنند. 

ارسال عمده انواع ماشین خشک کن کود

ارسال عمده انواع ماشین خشک کن کود دستگاه های خشک کن کود، همان طور که تا به این جا مطلب اشاره کردیم، انواع مختلفی را دارا می باشند. 

کارخانه جات سازنده آن، ارسال عمد انواع این مدل از ماشین آلات را به سر تا سر کشور به صورت رایگان انجام می دهد. به این ترتیب است که ما در بیشتر مناطق، به راحتی قادر خواهیم بود که به تهیه این نوع از دستگاه ها بپردزایم. 

خلاصه این که همین که شما به عنوان خریدار سفارش محصول را به گونه کلی ارائه دهید، کارخانه آن را در اسرع وقت برای تان می فرستد تا در اختیارتان قرار گیرد. 

صادرات ماشین الات خوراک دام درجه یک

صادرات ماشین الات خوراک دام درجه یکشرکت های بازرگانی مختلفی در کشورمان وجود دارند که در عرصه صادرات ماشین آلات خوراک دام فعالیت می نمایند. آن ها محصولات شان را به کشورهای گوناگونی از جمله همسایگان مان صادر می کنند. 

در این زمینه، این شرکت ها موارد مختلفی را در نظر می گیرند تا بتوانند بهتر کالای خود را عرضه کنند و سود بیشتری به دست آورند. این موارد را می شود این گونه بیان کرد: 

  • کیفیت و درجه یک بودن محصول بسیار مهم است. 
  • گارانتی بلند مدت نیز یکی از شرایط صادرات می باشد. 
  • داشتن تیم های حرفه ای فنی کار نیز اهمیت دارد. 
  • ایجاد نمایندگی در شهرهایی که فروش در آن انجام می شود. 
  • و سایر موارد دیگر 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *