آشنایی مختصر با این دستگاه

دستگاه پلت تک فاز از ابزارهایی مانند دای و فلت، رولیک، تیغه برش، تسمه، حفاظ های مکانیکی، پاروهایی برای هدایت بار و بسیاری موارد دیگر تشکیل شده است.

قرار گرفتن این وسایل در کنار هم به صورت اصولی و استاندارد باعث تولید این دستگاه شده و کارآیی بالایی در زمینه تامین خوراک مرغ، ماهی، بوقلمون و مانند این ها دارد.

البته نامگذاری دستگاه های پلت ساز با عناوین تک فاز بودن و سه فاز بودن نشانگر مقدار انرژی مصرفی از سوی آن ها است که این مورد در قیمت نیز اثر می گذارد.

کسانی که برق صنعتی در اختیار ندارند می توانند با همین برق های تک فاز خانگی هم دستگاه را روشن کنند و از آن استفاده نمایند.
لازم است بدانید که میزان مصرف برق تاثیری در کیفیت پلت های ساخته شده توسط آن ندارد و به هر میزان که باشد می تواند مواد غذایی فشرده و خوش خوراک برای انواع جانوران درست کند.

البته دستگاه های تک فاز وزن کمتری نسبت به سه فاز دارند و جابه جایی شان با ماشین هایی مانند وانت هم امکان پذیر است و برای دامداری های کوچک بسیار مناسب اند.

همانطور که اطلاع دارید مرغوبیت این محصول غذایی تا حد زیادی به کیفیت ابزارهای تولیدی شان بستگی دارد و هر فردی سعی می کند دستگاهی خریداری کند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از نظر کیفی عالی باشد.

قابلیت تولید پلت به وسیله آن تقریباً از ۵۰ کیلو شروع می شود و تا ۱۰۰ کیلو در ساعت توان تولید دارد و بهتر است برای تهیه آن تا جاییکه امکان دارد به تولید کننده مراجعه کنید و از اصل بودن و استاندارد بودن آن مطمئن شوید.

ارزان ترین و بهترین دستگاه پلت تک فاز

هر فردی برای خرید یک محصول خصوصاً یکسری دستگاه های کاربردی به دو معیار دقت می کند: یکی اصل بودن و با کیفیت بودن و دیگری پایین بودن قیمت.

البته برای بسیاری از افراد ارزش کیفی آن مهم تر از ارزش مالی می باشد زیرا معتقدند اگر مرغوب بودن دستگاه تایید نشود ماندگاری و طول عمر آن کاهش می یابد.

در این صورت کاربران مجبورند هزینه ای اضافی و یا چند باره برای تعمیر و حتی خرید دوباره آن پرداخت کنند.
اما راهی وجود دارد که باعث می شود هنگام خرید، قیمت و مرغوبیت در کنار یکدیگر قرار بگیرند و خیال خریدار از ماندگاری و کارکرد بالای آن راحت شود.

گسترش فناوری و فضای مجازی باعث توسعه اقتصادی و خرید آسان در هر کشور شده است زیرا مصرف کننده ها بدون اینکه در ترافیک بمانند و یا وقت خود را در شلوغی بازارها بگذرانند کالای مورد نیازشان را خریداری می کنند.

این مساله زمانی محقق می شود که خریدار به سایت شرکت های تولیدی مراجعه کند و از مطالب و تصاویر بارگذاری شده در آن ها برای آشنایی با محصولات استفاده کند.

بعد از اینکه آگاهی لازم را در مورد دستگاه مناسب خود کسب نمودند با کارشناسان فروش تماس بگیرند تا هم سوالات خود را مطرح کنند و هم سفارشات را ثبت نمایند.

خرید اینترنتی که یکی از موارد خرید مستقیم می باشد دیگر در آن اثری از دلالان نیست به همین دلیل قیمت آن مقرون به صرفه تر است از قیمت دستگاه پلت ساز موجود در بازار.

هم چنین امکان خرید عمده نیز از راه خرید آنلاین وجود دارد تا خریدار بتواند به هر میزان که نیاز دارد این دستگاه های پلت ساز تک فاز را سفارش دهد و در سریع ترین زمان تحویل بگیرد.

نقش کیفیت آن بر مرغوبیت خوراک دام

همانطور که عرض کردیم این محصول مانند هر دستگاه دیگری از ابزار و تجهیزات مختلف کوچک و بزرگی ساخته شده که هر کدام وظیفه خاصی دارند.

زمانی می توان گفت یک دستگاه پلت با کیفیت است که ابزارهای سازنده آن و قطعات به کار رفته در درون دستگاه، مرغوب و اصل باشند.
از آنجا که یک دامدار موفق برای کسب سود ببشتر از پرورش دام خود و یا ماهیان و پرندگان دیگر باید به نکات تغذیه ای آن ها توجه کند، خرید دستگاه مجهز به این کار برایشان اهمیت دارد.

به دلیل اینکه دستگاه پلت قادر است دانه های سفت غذایی مانند جو، ذرت، گندم و غیره را پودر کرده و طی عملیاتی آن ها را به هم فشرده کند این تکه های فشرده شده برای جانوران بهتر است.

نکته جالبی که برای این محصول وجود دارد امکان تنظیم نمودن اندازه پلت ها است که با چه قطر و طولی در اختیار کاربر قرار گیرد.
دای و رولر دو قطعه اصلی دستگاه های پلت سازند که جنس فولادی دارند و اصطکاکی که بین این دو وجود دارد مواد را به وسیله دمای بالا ی وارد شده بر آن ها فشرده و به هم چسبنده می کنند.

اندازه سوراخ های موجود در دای تعیین کننده اندازه قطر پلت ها است که به شکل استوانه از دستگاه خارج می شوند و معمولاً سایز شان بین ۶ تا ۸ میلی متر است.

با این ابزار امکان تلف شدن و دور ریختگی باقی مانده دانه ها و سایر مواد غذایی به پایین ترین حد می رسد و برای دامدار و کشاورز مقرون به صرفه تر است.

ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت ها برای دستگاه راهی برای جلب اطمینان مشتری نسبت به کیفیت و ماندگاری بالای آن است.

توجه به نکات مهم در زمان سفارش و خرید

مصرف کنندگان این دستگاه که عمدتاً دامدار و یا کشاورز هستند باید توجه داشته باشند که هنگام خرید و تهیه آن بهتر است نکاتی را مورد توجه خود قرار دهند.

برخی فکر می کنند اگر به صورت آنلاین دستگاه پلت را خریداری کنند نمی توانند از جنس و یا ویژگی های دیگر آن اطلاع پیدا کنند و امکان دارد بعد از خرید از سفارش دادن دستگاه پشیمان شوند.

اما این طور نیست. سایت های ایجاد شده در خصوص این گونه محصولات تمام اطلاعات و خصوصیات لازم در مورد هریک از انواع پلت سازهای تک فاز و یا سه فاز را بیان می کنند.

هم چنین خریداران اینترنتی می توانند با برقراری ارتباط با مهندسان و کارشناسان شرکت از قیمت های آن، چگونگی عملکرد، نوع موتور، میزان مصرف برق و سایر موارد مطلع شوند.

البته توجه کنید که سایت های بسیاری با هدف فروش این محصول بنا شده به همین دلیل شناسایی و مراجعه کردن به سایت های معتبر بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر آن امکان مرجوعیت کالا و یا ضمانت و گارانتی داده شده از سوی تولید کننده، مهر اطمینانی برای خریداران است تا در صورت نارضایتی بتوانند آن را مرجوع کنند.

با این گونه دستگاه ها شما می توانید انواع غذاهای کامل را برای حیوانات مانند گربه، خرگوش، سگ و غیره و انواع پرنده ها مانند مرغ و بوقلمون و نیز ماهیان و آبزیان دیگر آماده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *