تولید کودهای مرغی با دستگاه پلت

کودهای مرغی یا همان گوانوا جزو موادی هستند که برای رشد و تغذیه گیاه بسیار مفیدند و از نظر دارا بودن نیتروژن و مواد مغذی دیگر کامل هستند.

یکی از دستگاه هایی که این ماده را به صورت پلت شده می سازد همین دستگاه های پلت ساز هستند که هم به صورت تک فاز و هم به وسیله برق های سه فاز وارد عملیات فشرده سازی دانه ها می شوند.

این عمل برای کشاورزان بسیار مهم است زیرا میزان رشد و پرورش درخت و میوه های آن در زمین های کشاورزی و باغ هایشان به این کود بستگی دارد.

کشاورزانی که می خواهند این ماده نیتروژن دار را خود تهیه کنند و با همین برق های خانگی آن ها را روشن نمایند بهتر است به سراغ خرید دستگاه پلت تک فاز بروند.

البته دامداران هم افرادی هستند که بسیار به دنبال تهیه این دستگاهند زیرا معتقدند اگر دانه های سفت خوراکی به هم چسبیده و فشرده شوند دام ها بهتر آن ها را می خورند.

خوراک بیشتر دام هم باعث رونق دام پروری و رشد سود حاصل از پرورش دام و یا آبزیان می شود.
اگر جزو افرادی هستید که برای اولین بار به دنبال سفارش و استفاده از دستگاه پلت هستند بهتر است با رفتن به سایت مورد نظر با کارشناسان مشورت کنید.

طرح پرسش و مشورت با آن ها شما را در بهره برداری هر چه بیشتر و بهتر از این محصول یاری می کند و حتی قادر خواهید بود متناسب با نیازتان آن ها را انتخاب کنید.

خرید دستگاه پلت تک فاز به صورت اینترنتی

تجهیزات و دستگاه های بسیاری در بازار توزیع شده که عمل پلت سازی برای انواع جانوران را به خوبی انجام می دهند.
خریداران که همان دامداران و مهندسان پرورش آبزیان هستند معیارهای زیادی در ذهن خود دارند که با توجه به آن ها دستگاه مورد نظرشان را انتخاب می کنند.

زمانی که به بازار برای خرید این دستگاه پر کاربرد مراجعه می کنید دلالانی را می بینید که برای کسب سود شان مبلغ زیادی را بر روی قیمت اصلی و عرف دستگاه پلت می کشند.

به همین دلیل برخی به شما پیشنهاد می کنند که برای خرید آن ها به سایت نیز سر بزنید و از محصولاتی که شرکت های تولیدی در فضای مجازی قرار داده اند آگاهی پیدا کنید.

زیرا این روش که متناسب با پیشرفت علم و فناوری در همه زمینه ها برای بشر ایجاد شده است، کار خرید کردن را بسیار آسان و مقرون به صرفه تر کرده.
لازم است ذکر کنیم که شرکت ها هم برای قیمت گذاری روی این دستگاه، اِلمان هایی دارند و براساس آن ها این امر صورت می گیرد.
معیارهایی مانند: میزان ظرفیت دستگاه برای تولید پلت های دامی، جنس قطعاتی که در تولید آن دخیل هستند، مقدار مصرف انرژی برای بهترین عملکرد، نوع الکتروموتور و بسیاری موارد دیگر.

به همین دلیل در زمان سفارش آن شما هم به این موارد دقت کنید و از مطالب ذکر شده استقبال نمایید تا بتوانید یک دستگاه پلت ارزان و البته متناسب با نیاز و نوع کاربرد آن انتخاب کنید.
هم چنین می توانید از مزایای قابل مرجوع بودن آن از سوی شرکت ها هم بهره مند شوید.

چگونگی راه اندازی این دستگاه

دستگاه های پلت ساز چه به عنوان تولید خوراک دام خریداری شده باشد و چه به عنوان ساخت کود و گوانو، تولید انرژی بیومس و بسیاری موارد دیگر دارای عملکرد تقریباً یکسانی هستند.

یعنی عملیات پودر کردن، متراکم کردن و تخلیه را در تمام دستگاه های مورد نظر به شکل یکسان انجام می دهد.
اگر می خواهید از تجهیزات به کار گرفته شده برای راه اندازی آن آگاهی پیدا کنید باید عرض کنیم که این دستگاه دارای تابلو برق، الکتروموتور، شفت، محفظه گیربکس، محور انتقال و غیره می باشد.

البته متخصصان، رولر و دای را جزو قطعه های مهم و اصلی می دانند که نقش زیادی در فشرده سازی خوراکی ها دارند .
زیرا وقتی دامدار ذرات خوراکی ریز و سفت دام را از دریچه ای که بر روی محور انتقال است وارد می کند این دانه ها بر روی قطعه دای تخت افتاده و به وسیله رولر پخش می گردند.

البته این عملیات زمانی اتفاق می افتد که مصرف کننده ابتدا نیروی لازم برای روشن کردن آن را از طریق برق های تک فاز به دستگاه وارد کند.

بین رولر که تقریباً مانند وردنه است و دای، یک اصطکاک قوی ایجاد می شود که دمای آن حدوداً ۸۰ درجه است و قدرت چسبندگی بین مواد مختلف را بیشتر می کند.

دای به دلیل اینکه سوراخ سوراخ است زمانی که مواد از این سوراخ ها می گذرند استوانه ای شکل هستند و اندازه قطر آن ها به میزان سوراخ های دای می باشد.

البته قطعه ای در پایین دای تعبیه شده که طول پلت ها را با اندازه معینی برش می دهد یعنی در واقع نوعی برش دهنده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *