تولید کود های مرغی ارگانیک با کیفیت بالا از جمله اهدافی است که در صنعت کشاورزی رو به رشد است. در همین راستا شرکت هایی مشغول ساخت دستگاه های خط تولید کود مرغی ارگانیک با قیمت عالی هستند تا بتوانند نیاز مشتریان را نسبت به کود مرغی ارگانیک فراهم نمایند.

ساخت تجهیزات صفر تا صد خط تولید کود مایع

کود های ارگانیک کودهایی هستند که دارای منشا گیاهی و دامی هستند. این کودها در مقایسه با سایر کودهای معدنی از درصد پایین تری از مواد شیمیایی برخوردار هستند. در جهت اینکه استفاده ازکودهای ارگانیک در حال رشد و توسعه است تولید این کودها نیز در کشور در حال افزایش است.

به همین علت نیز استفاده از تجهیزات اصولی و کارآمد برای تولید کود ارگانیک بسیار تاثیرگذار است. در کشور ما نیز شرکت هایی در جهت مهندسی و طراحی اصولی انواع تجهیزات و خط تولید کود ارگانیک فعال هستند.

به عنوان مثال می توان به شرکت مهندسی دانا اشاره کرد که ساخت تجهیزات صفر تا صد خط تولید کود را انجام می دهد و توانسته است رشد قابل توجهی را در تولید کود ارگانیک رقم بزند.

خط تولید کود ارگانیک

قیمت تجهیزات کامل خط تولید کود برای صادرات به افغانستان

با توجه به رشد جمعیت و نیاز به مواد غذایی موجب افزایش مصرف کودهای ارگانیک در کشور می گردد. به همین علت است که بازار به انواع مختلف کود، صنعت تولید کود را به یکی از صنایع بسیار سودآور تبدیل کرده است. تولید کودهای تخصصی در بسته بندی های مختلف در هر واحد تولیدی انجام می شود.

جهت تولید این کودهای ارگانیک نیاز به تجهیزات و ماشین آلات است که در کشور ایران بسیاری از این تجهیزات و ماشین آلات در اندازه و ابعاد مختلفی عرضه می گردد.

هر یک از این دستگاه های خط تولید کود ارگانیک در ابعاد و اندازه های مختلفی در کشور تولید می گردد که می توان به عنوان یک کالای تجاری برای صادرات به کشورهای همسایه از جمله افغانستان استفاده کرد.

خط تولید کود ارگانیک

ساخت و فروش دستگاه تولید کود به صورت مستقیم با ماشین سازان ایرانی

با توجه به نیاز کشاورزان به کود های حیوانی برای زمین های کشاورزی خود، تولید کنندگان این صنعت در تلاش هستند تا بتوانند دستگاه های خط تولید کود ارگانیک را در کشور ایجاد کنند. در کل سه گونه از کود وجود دارد که شامل:

  • کودهای پلت
  • کودهای پودری
  • کودهای گرانول

برای تولید هر یک از این کودها نیاز به دستگاه های خاصی است  که به عنوان مثال برای تولید کودهای گرانول که به صورت گرد هستند نیاز به دستگاه های خط تولید کود گرانول است که شامل: هاپر ورودی مواد، میکسر، آسیاب، گرانولار و خنک کننده است.

در این راستا شرکت های بسیاری در کشور هستند که در زمینه تولید و طراحی دستگاه های تولید انواع کودها فعالیت دارند و توانسته اند از این طریق در صنعت کشاورزی تحولی بزرگ رقم بزنند.

خط تولید کود ارگانیک

فروش خط تولید کود گرانول برای صادرات به عراق

شرکت های تولیدی طراحی و راه اندازی انواع خط تولید کودهای آلی با تولید و ساخت انواع دستگاه های تولید کود، کود مورد نیاز کشاورزان را تامین نمایند. کشاورزان به دلیل آسیب های ناشی از کود های شیمیایی ترجیح می دهند که از کود های حیوانی برای تامین نیاز خاک های کشاورزی خود استفاده کنند.

برای تولید کود گرانول و سایر کود های ارگانیک نیاز است دستگاه های مخصوص آن را طراحی و تولید نمود. از جمله شرکت هایی که در زمینه خط تولید کود ارگانیک فعال هستند می توان به شرکت سورنا صنعت اشاره نمود که با تولید ماشین آلات با کیفیت توانسته است در زمینه صادرات این دستگاه ها به کشورهای همسایه از جمله افغانستان نیز موفق باشد.

خط تولید کود ارگانیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *