عرضه دستگاه پرس پلت کوچک در انواع مختلف برای تهیه کود، خوراک دام و طیور در مراکز انجام می‌شود. برندهای متفاوت را می توانید در سایت ها ببینید و قیمت آن ها را بررسی کنید.

خوب است بدانید که از دستگاه پرس پلت برای بهبود چشمگیر کیفیت خوراک دام و اثربخشی زیاد در قابلیت هضم غذا در کمترین زمان ممکن در اثر فرایند پرس و پخت مواد ورودی مورد استفاده می شود. دستگاه خشک کن خوراک دام صادراتی را می شود با مراجعه به عرضه کنندگان آن به راحتی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

پس
از تولید کود گرانول جهت کاهش رطوبت ، از خشک کنهای دوار استفاده می شود . در این
خشک کن ها رطوبت مواد گرانول شده به میزان قابل قبول جهت بسته بندی کود ، کاهش می
یابد. خشک کنهای تولیدی شرکت آریا پرتو با استفاده به دلیل  عایق بندی مناسب
با کمترین مصرف انرژی بیشترین کارایی را دارا می باشد
.

عرضه انواع دستگاه پرس پلت کوچک خوراک دام و طیور

مشخصات خروجی دستگاه پرس پلت:

مشخصات خروجی دستگاه پرس پلت:

  • عدم وجود گرد غبار در خروجی
  • جلوگیری از بیماری های تخمی دام
  • تحریک کننده اشتها گله و هضم سریع و آسان خوراک تهیه شده
  • هماهنگی و یکنواختی گله به دلیل وجود دان
  • قابلیت تغییر در خوراک دام در هر مرحله پرورشی با توجه به نیاز دام
  • اتصال آسان به آسیاب
  • بهداشتی بودن خوراک
  • متراکم کردن مواد که صرف میشود جابجایی آسان گردد
  • طول عمر بالای این مواد

تمام مواردی که ذکر شد نشان قابلیت بسیار بالای این نوع از دستگاه‌ها و ضروری بودن آنها در بعضی از واحد ها می باشد. خوب است بدانید که از دستگاه پرس پلت برای بهبود چشمگیر کیفیت خوراک دام و اثربخشی زیاد در قابلیت هضم غذا در کمترین زمان ممکن در اثر فرایند پرس و پخت مواد ورودی مورد استفاده می شود. 

  • یکی از
    مشکلات خطوط کود پلت خصوصا در فصول سرد و بارانی رطوبت بالای کود قبل از بسته
    بندی است. استفاده از خشک کنهای معمولی در خشک کردن کود های پلت باعث شکسته
    شدن مواد می شود . در شرکت آریا پرتو خشک کن های دوار خاص جهت خشک کردن
    کودهای پلت طراحی شده که بدون آسیب رساندن به کود پلت مواد را تا میزان
    دلخواه خشک می کند
    .

تولید کننده انواع دستگاه خشک کن خوراک دام

تولید کننده انواع دستگاه خشک کن خوراک دامدستگاه های مخصوص خشک کن خوراک دام، در تنوع کیفی، طول و قطر مختلفی ساخته می شوند. شرکت های مختلف صنعتی تولید کننده چنین محصولات، از مواد اولیه متفاوتی نیز در این عرصه کار می گیرند. آن ها کالای خود را اصولاً از استیل ها گوناگونی می سازند و روانه بازار می نمایند. اگر خواسته باشیم نگاهی به این دستگاه ها بیندازیم، می شود آن ها را به میکسر و پلیت ساز، علوفه ساز و همچنین خوراک دام پودری دسته بندی کرد. شیوه کار این ماشین آلات با هم دیگر فرق می کند. 

در هر حال، انواع خشک کن را می توانید با مراجعه به بازارهایی که در این حوزه در هر شهری وجود دارند، مشاهده کنید. در این مراکز، برندهای متفاوتی ارائه می شوند و در همین حال محصولات شرکت های تولید و ساخت خشک کن را از نزدیک نیز می توانید مشاهده کنید. در کنار دستگاه های داخلی، خشک کن چینی هم ارائه می گردد. 

روی هم رفته، شرکت های سازنده چنین دستگاه هایی نیز، محصولات خود را از طرق متفاوتی در بازارهای داد و ستد، توزیع و پخش می کنند. آن ها خشک کن دوار، خشک کن کولری و غیره را می سازند و ارائه می دهند. باید گفت، این شرکت ها عمدتاً محصولات شان را به وسیله شعب و سایت هایی که راه اندازی می کنند، می فروشند. 

آشنایی با انواع دستگاه های خشک کن

آشنایی با انواع دستگاه های خشک کن دستگاه های خشک کن را می شود در انواع مختلفی مشاهده کرد. اما در کل این گونه از محصولات، در دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که از نظر حرارت دهی با هم دیگر فرق دارند. اگر نگاهی اجمالی به آن ها بیندازیم، می شود به آن ها به این شکل نگاه کرد: 

  1. دستگاه خشک کن حرارتی مستقیم: مشعل در دهانه ورودی خشک کن قرار گرفته و به صورت مستقیم نیز حرارت را به روی مواد پخش می کند. 
  2. دستگاه خشک کن با حرارت غیر مستقیم: پخش حرارت توسط انرژی انجام می شود و باعث می گردد تا موادی که در خشک کن قرار گرفته اند، خشک شوند.

قابل ذکر است که این دستگاه ها هر کدام شان با سوخت های متفاوتی نیز راه اندازی می شوند که می توان به گاز و گازوئیل اشاره کرد. روی هم رفته، آن ها از لحاظ ساختاری نیز ممکن است با هم دیگر فرق هایی داشته باشند. مثلاً آن ها در طول ها، قطرها و همین طور ضخامت های متفاوتی ارائه می گردند. 

خشک کن ها، وسیله ای هستند که پیش از رفتن کود ارگانیک به خط تولید، مواد را خشک می کند. البته کاربرد آن در میانه خط هم انجام می شود. 

خرید بدون واسطه ماشین آلات تولید خوراک دام

خرید بدون واسطه ماشین آلات تولید خوراک دامدر حال حاضر، شرایط طوری فراهم شده که خریدار ماشین آلات خوراک دام، دیگر نیازی ندارند از طریق واسطه ها، کالای شان را تهیه کنند؛ چون که شرکت های تولیدی خود به شکل مستقیم وارد بازار شده اند. آن ها با راه اندازی واحد های فروش، نمایندگی ها و همچنین وب سایت های متعدد اینترنتی، این امکان را فراهم کرده اند تا مشتریان، به گونه مستقیم به آن ها مراجعه کرده و سفارش دستگاه را ارائه دهند. این کار مزیت های مختلفی را برای هر دو طرف معامله در پی داشته و روند خرید و فروش به این شکل دنباله یافته است. 

از جمله مزیت های خرید به این شکل، می شود به تهیه ارزان اشاره کرد. از طرف دیگر، خرید خشک کن اصل و مرغوب را نیز می شود به این طریق انجام داد. بیشتر شرکت های تولید کننده، کالای شان را از هر نظری تضمین می کنند. پس می شود ضمانت نامه نیز از آن ها دریافت کرد که شامل خدمات پس از فروش هم می گردد. 

مشتریان از این طریق می توانند دستگاه تولید دام را در تنوع بالایی انجام دهند. آن ها برای تهیه یک محصول خوب، قادر خواهند بود به مراجعی که به آن اشاره نمودیم، سر بزنند. از این راه های می شود به راحتی آن نوع از دستگاه تولید خوراک دامی را که نیاز داریم، خریداری کرده و به شکل درست از آن کار بگیریم. 

دستگاه های خشک کن خوراک دام صادراتی

دستگاه های خشک کن خوراک دام صادراتیدر هر صورت، دستگاه های خشک کن خوراک دام صادراتی، محصولاتی می باشند که از کیفیت بهتری برخوردارند. این گونه از کالاها برای فروش بیشتر از متریال خوبی ساخته می شوند. در آن ها همه نکات ایمنی و استاندارد نیز رعایت می شود. روی هم رفته، شرکت های سازنده همه تلاش شان بر این است تا کالایی خوب را برای صادرات آماده کنند. به این ترتیب است که می توانند فروش خشک کن را بهتر انجام دهند. در هر صورت، تنوع نیز در این دستگاه ها از لحاظ ساختاری و سایر موارد دیگر، زیادتر به چشم می خورد.

اما تولید خوراک دام، یکی از اساسات هر دامداری می باشد. امروزه با گسترش دامداری و در عین حال، کمتر شدن مراتع و چراگاه ها و در همین حال رشد بی رویه شهرها ، اغلب دام ها در محیط های به خصوصی و سالن های سر بسته نگه داری می شوند که نیاز به خوراکی های کاملی دارند. به این شکل است که شرکت های تولید کننده خوراک دام وارد عمل شده اند. البته به این طریق ساخت خوراکی های مخصوص دام ها آبزیان، آسیبی به محیط زیست هم نمی رساند و باعث می گردد تا به نوعی بازیافت محصول صورت گیرد. 

دستگاه هایی از این دست، بر اساس نیاز تولید می شوند که در شرایط کنونی، بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت به آن ها احساس می شود. 

لیست قیمت انواع دستگاه خشک کن مرغداری

لیست قیمت انواع دستگاه خشک کن مرغداریدستگاه هایی که جهت خشک کن مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند، هر کدام شان نرخ های متفاوتی دارند. اگر می خواهید که از تازه ترین قیمت های این محصول مطلع شوید، می توانید راه های متفاوتی را در پیش بگیرید. برای مثال، سری به بازارهای گوناگون بزنید. در این بازارها، هر نوع از این ماشین آلات ار که خواسته باشید، به دست آورده می توانید و در کنار این، نرخ های جدید را نیز به دست می آورید. از طرف دیگر، راه ساده تر برای این کار، مراجعه به وب سایت های مختلف اینترنتی می باشد. 

بیشتر شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، خشک کن کود مرغی را برای فروش در سایت های مخصوص خود قرار می دهند. آن ها قیمت خشک کن را درج می کنند و یا این که می شود با تماس تلفنی برقرار کردن، تازه ترین قیمت ها را از فروشنده جویا شد. به این ترتیب می شود اطلاع کاملی از همه نوع دستگاه های این چنین تهیه نمود. 

روی هم رفته، قیمت های چنین کالاهایی بر اساس یک سری از موازین در نظر گرفته می شوند. تولیدی ها هم مواردی مانند، شیوه تولید محصول، مواد اولیه ای که در کار به کار رفته، مدل، طول و قطر دستگاه را در نظر گرفته و بعد از آن به ارزش گذاری کالای شان می پردازند. به ترتیب ما در بازار با تنوع قیمت دستگاه خشک کن مواجه می شویم. 

عرضه دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتی

عرضه دستگاه خشک کن خوراک دام حرارتیدر مراکز داد و ستد، عرضه کنندگان مختلفی را می شود پیدا نمود که نوع خشک کن خوراک دام حرارتی را ارائه می دهند. آن ها این کالا را بر اساس یک سری از مشخصات برای مشتریان خود ارائه می دهند. بی تردید، ویژگی های منحصر به فردی که این دستگاه ها دارند، کاربردشان روز به روز رو به افزایش رفته و مشتریان زیادی پیدا کرده اند. 

باید گفت، این دستگاه ها را همان گونه که در این مطلب اشاره کردیم، می شود در مدل های متفاوتی تهیه نمود. عرضه کنندگان هم آن را به صورت تکی و عمده برای مشتریان خود ارائه می دهند. اما در ابتداء از مشخصات نوع خوب آن صحبت کردیم. یک محصول کاربردی، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ به این نکات توجه کنید: 

  • بهترین فناوری را دارا باشد. 
  • به صورت خودکار و اتوماتیک عمل نماید و باعث نگردد تا حرارت زیاد و کم شود. 
  • توسط بهترین متخصصین طراحی شده و برندهای مطرح شاخته باشند. 
  • همه استانداردها در آن در نظر گرفته شده باشد که منجر به حادثه نگردد. 
  • کارایی بالایی داشته و بتواند در مدت زمان کوتاه، بیشترین محصول را تولید کند. 
  • و غیره موارد دیگر از این دست 

فروش اینترنتی دستگاه خشک کن کولری

فروش اینترنتی دستگاه خشک کن کولری ارائه دهندگان دستگاه خشک کن کولری، محصولات خود را به روش های گوناگونی، در دسترس مشتریان قرار می دهند. آن ها امروزه از اینترنت بیشتر در زمینه توزیع و پخش استفاده می کنند. البته اینترنت، تنها یک وسیله برای عرضه کالا نیست؛ بلکه در آن می شود کالا را به بهترین وجه ممکن تبلیغ کرد. 

شرکت های مختلفی که در عرصه واردات و یا ساخت این کالاها فعالیت می نمایند، بیشتر محصولات شان را با استفاده و راه اندازی سایت ها و کانال های گوناگون اینترنتی معرفی کرده و سپس به فروش می گذارند. شما نیز می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین، ضمن سفارش محصول، معلومات دقیق و همه جانبه ای را نیز به دست آورید. 

به این شکل، بهتر قادر خواهید بود که یک دستگاه خوب و کاربردی را بخرید. روی هم رفته فروش به این سبک، سال ها است که رواج پیدا کرده و تسهیلات زیادی را برای خریدار فراهم آورده است. مشتریان در هر جایی از کشور که باشند، بسیار راحت خواهند توانست سایت های معتبر را بیابند و دستگاه خشک کن کولری را سفارش دهند. 

وب سایت های مطرح، در اسرع وقت تعیین شده کالا را به صورت رایگان و تضمین سالم بودن، به هر نشانی ای که مشتری داده باشد، می رسانند. 

خرید عمده ماشین الات خوراک دام و طیور

خرید عمده ماشین الات خوراک دام و طیوراگر قصد خرید عمده ماشین آلات خوراک دام و طیور را دارید، بهتر است که به فروشندگان اصلی سر بزنید. آن ها تولیدی ها و شرکت های بازرگانی می باشند. البته هر کدام از این شرکت ها از خود شعبی را راه اندازی کرده اند که توسط آن ها نیز کالای خود را به شکل کلی در دسترس مشتریان قرار می دهند. 

روی هم رفته، خرید به این شکل، می تواند توام با سود خوبی هم باشد؛ زیرا که فروشنده با نرخ های کمتری آن را عرضه می دارد. مشتری می تواند از این طریق، خرید دستگاه پلت، گرانول و پودر ساز را تهیه کند. عرضه کنندگان، فروش دستگاه پرس خوراک دام و طیور را هم انجام می دهند. 

صادرات ماشین آلات خوراک دام و طیور و آبزیان

صادرات ماشین آلات خوراک دام و طیور و آبزیاندستگاه هایی که زیر نام ماشین الات خوراک دام، طیور و آبزیان تولید می شوند، نه تنها در بازار داخلی، بلکه به خارج از کشور نیز ارسال می شوند. 

صادرات چنین کالاهایی به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. بیشتر این ماشین آلات، به کشورهای همجوار صادر می شوند. البته هر کدام از شرکت های صادر کننده نیاز دارند تا برای ارائه خدمات، شعب رسمی ای را نیز در شهرهای مختلف جهان راه اندازی کنند. 

روی هم رفته، صادرات این دستگاه ها با بهترین کیفیت انجام می شود و مشتریان خاص خود را هم دارد. این شرکت ها، خشک کن صادراتی را نیز به فروش می رسانند. 

دلایل استفاده از دستگاه خشک کن در تولید خوراک

دلایل استفاده از دستگاه خشک کن در تولید خوراکدستگاه خشک کن در تولید خوراک دام و طیور کاربرد زیادی دارد. تا به این جای مطلب به چند مورد از ویژگی های آن اشاره کردیم. در این بخش به چند نکته دیگر می پردازیم که تولیدی ها خوراک دام و آبزیان را مجاب کرده تا از این محصول کار بگیرند. این نکات عبارتند از: 

  • بالا بردن سطح کیفی خوراک 
  • تولید بیشتر 
  • روش های ساخت استاندارد 
  • بسته بندی راحت 
  • و غیره نکات 

ویژگی های دستگاه خشک کن درجه یک

ویژگی های دستگاه خشک کن  درجه یکهر کدام از دستگاه های خشک کن، در درجه بندی کیفی مختلفی ساخته می شوند. اما بهترین آن ها از متریال مرغوب ساخته شده اند. به این معنی که بهترین ورق های گالوانیزه در ساخت شان به کار رفته و در همین حال طوری طراحی شده اند که نشتی ندهند. 

آن ها دارای سیستمی می باشند که هوای درون آن به بیرون نشت نمی کند و از سوی دیگر بهترین طراحی را دارند. 

روی هم رفته، شرکت های تولیدی همه جوانب را در نظر می گیرند تا بتوانند یک محصول خوب و با کیفیت را در اختیار مصرف کننده بگذارند. از سویی، در بازار کنونی، رقابت زیاد شده و سازندگان ناچار هستند برای فروش بهتر، دستگاهی با کیفیت عالی را بسازند. 

شرایط فروش همکاری دستگاه خشک کن خوراک دام

شرایط فروش همکاری دستگاه خشک کن خوراک داماگر می خواهید که با شرکت های تولید کننده دستگاه خشک کن خوراک دام همکاری داشته باشید و به نوعی نمایندگی آن ها را در مناطق خود احداث کنید، باید یک سری از شرایط را دارا باشید. 

برای نمونه، مکان مناسبی در نظر بگیرید، اندک سرمایه ای داشته باشد و از همه مهمتر این که تخصصی در این حوزه کسب کرده باشید و دستگاه ها را بشناسید. البته یک سری از شرایط دیگر هم برای فروش همکاری وجود دارد که آن ها را باید با مراجعه به خود شرکت، دریافت کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *