فروش آنلاین دستگاه پرس پلت گیربکسی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط فروشندگان لوازم کشاورزی عرضه می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلف و به منظور استفاده در صنایع مختلف طراحی و تولید شده است. پرس پلت خوراک دام از جمله نمونه های تولید شده در کارخانه های معتبر سازنده لوازم کشاورزی می باشد که جهت تهیه خوراک دام به بازار عرضه شده است. جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت دستگاه پلت زن می توانید به نمایندگی معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین می توانید انواع دستگاه پلت ساز را با بهترین قیمت ها از طریق وب سایت های عرضه کننده لوازم و ماشین آلات کشاورزی خریداری نمایید.
فروش آنلاین دستگاه پرس پلت گیربکسی چیست

شرکت های تولیدی انواع دستگاه خوراک دام

شرکت های تولیدی انواع دستگاه خوراک دام

شرکت های تولیدی انواع دستگاه خوراک دام را با بهترین کیفیت و با استفاده از به روزترین خطوط مونتاژ، تولید و به بازار عرضه می کنند. امروزه بحث خوراک دام و تامین به موقع آن یکی از مباحث بسیار مهم در صنعت دامپروری هر کشوری محسوب می شود. از این رو تولید خوراک در حجم زیاد توسط ماشین خوراک دام مساله بسیار مهم و گاه امری حیاتی به شمار می رود. زیرا خوراک یکی از ضروری ترین مواد مورد نیاز دام ها می باشد که باید به صورت روزانه تهیه شود.

از این دستگاه ها علاوه بر تهیه خوراک پلت شده برای دام به منظور تهیه پلت کود نیز استفاده می شود. ضمن اینکه این دستگاه ها می توانند نیازهای مراکزی چون مرغداری ها، دامپروری ها و زمین های کشاورزی را به صورت روزانه در کوتاه ترین زمان تامین نمایند.

از پرس پلت کود در زمین های کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های تولید کننده انواع ماشین پلت ساز را در سایزها و طرح های مختلف تولید کرده تا بتوانند نیاز مشتریان مختلف را پاسخگو باشند.

عرضه دستگاه پرس پلت در ظرفیت های مختلف

عرضه دستگاه پرس پلت در ظرفیت های مختلف

عرضه دستگاه پرس پلت در ظرفیت های مختلف توسط فروشگاه های عرضه کننده لوازم کشاورزی در سراسر کشور انجام می گیرد. قیمت دستگاه پلت ساز بر اساس ظرفیت آن مشخص می گردد. این دستگاه ها از قطعات مختلفی ساخته شده اند که قیمت هر قطعه نیز بستگی به نوع دستگاه دارد. به طور کلی دستگاه های پلت ساز را به دو دسته تقسیم می کنند.

  1. دستگاه پلت گیربکسی
  2. دستگاه پلت تسمه ای

دستگاه پلت گیربکسی از قدرت بالایی در مخلوط کردن انواع مواد اولیه با فرمولاسیون های متفاوت (مانند کود آلی و ضایعات کشاورزی) دارد. این نوع پلت ها از قیمت بالاتر و هزینه بیشتری نسبت به پلت های نوع دوم برخوردار هستند. به همین دلیل اکثر خریداران نوع دوم پلت ها یعنی نوع تسمه ای را ترجیح می دهند.

پلت های تسمه ای سر و صدای کمتری داشته و تعویض قطعات آن آسانتر و با هزینه کمتری همراه است. البته ظرفیت تولید آن ها کمتر از پلت های گیربکسی بوده و تعمیر و نگهداری آن به زمان بیشتری نیازمند است.

بازار فروش دستگاه پلت گیربکسی

بازار فروش دستگاه پلت گیربکسیبازار فروش دستگاه پلت گیربکسی از رونق خوبی برخوردار است و وجود مراکز فروش حضوری و غیرحضوری مختلف آن در سراسر کشور باعث شده که در هر شهر و استانی راحت تر بتوان به این محصول دست پیدا کرد. این مراکز به دلیل تنوع برند و مدلی که دارند پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای نیز هستند.

فراهم کردن حجم بالای از خوراک دام در مدت زمان معین سبب بالا رفتن اهمیت این دستگاه ها شده است. خرید دستگاه پلت در بازار کار ساده ای است. کافیست به نوع دستگاه ها آشنا بوده و بدانید قرار است چه استفاده ای از این دستگاه شود. این دستگاه در ظرفیت های 5، 10 و 20 تن در ساعت به فروش می رسد.

با توجه به اینکه پلت گیربکسی از توان تولید و قدرت بیشتری برخوردار است بیشتر برای مصارف صنعتی و حجم تولید بالا خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد. از پلت زن گیربکسی جهت تبدیل مواد مختلفی به پلت استفاده می گردد. از جمله این مواد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ضایعات چوب خشک
  • خوراک دام و طیور
  • خوراک آبزیان
  • انواع کود به خصوص کود مرغی

لیست قیمت دستگاه پلت زن گیربکسی

لیست قیمت دستگاه پلت زن گیربکسیلیست قیمت دستگاه پلت دان گیربکسی را می توان به طرق مختلفی مانند مراجعه به مراکز معتبر و یا سایت های معتبری که قیمت های بروز را قرار می دهد می توان بدست آورد. قیمت این دستگاه نیز بسته به ابعاد و ظرفیت دستگاه و برندهای آن مختلف است. خرید عمده و بدون واسطه این دستگاه پلت از نرخ کمتری برخوردار است.

در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار و نوسانات دلار و سیاست های دولت نرخ این محصول متغیر بوده و به علت ثابت نبودن آن باید حین خرید از قیمت بروز آن اطلاع کسب نمود. قیمت گذار این محصول نیز بر عهده خود تولید کننده است که بر اساس میزان و هزینه تولید، میزان عرضه و تقاضا و … نرخ آن را تعیین می کند.

عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیر گذار است مانند:

  • به اینکه در یک روز چه میزان از مواد خوراکی را پلت می کند.
  • زیر ساخت های دستگاه 
  • توان الکتروموتور
  • نوع و تعداد تجهیزات برقی به کار رفته در آن
  • نوع و جنس دای و رولر
  • کلیه لوازم و تجهیزات به کار رفته در آن در فرایند تولید
  • جنس قطعات و ورق به کار رفته در آن
  • نوع سیستم انتقال نیروی متحرکه از الکتروموتور
  • نحوه مونتاژ
  • نوع برچسب انرژی و میزان برق مصرفی

خرید و فروش ماشین آلات تولید خوراک دام

خرید و فروش ماشین آلات تولید خوراک دامخرید و فروش ماشین آلات تولید خوراک دام در کشور به وسعت بالایی انجام می شود و مراکز گسترده ای در این عرصه فعالیت دارند که هر کدام به صورت با واسطه و بدون واسطه به خرید و فروش این محصول مشغول اند و انواع برندهای ایرانی و خارجی را به صورت خرده و عمده عرضه می کنند.

برخی مراکز مانند تولیدکننده یا دفاتر فروش یا نمایندگی های آن عرضه کننده بدون واسطه هستند و مشتری می تواند به هر کدام که دسترسی دارد مراجعه و این محصول را خریداری کند و در صورت در دسترسی نداشتن به آنها می تواند به سایت هر کدام از آنها مراجعه و خرید کند.

دیگر مراکز نیز اکثرا عرضه کننده بدون واسطه هستند و دستگاه پرس کود و خوراک دام و طیور و … را عمده و ارزان از تولیدی خریداری و در سراسر کشور به نرخ بیشتر به فروش می رسانند. در این صورت علاوه بر  کسب سود برای خود بخشی از نیاز کشور را تامین می کنند.

این مراکز همه در رقابت با هم در فروش بیشتر هستند و هر کدام به طرقی سعی در کسب سهم بیشتر از بازار بوده و برای بدست آوردن اعتبار در بازار و رضایتمندی مشتری نیز در تلاش می باشند.

مقایسه پلت های گیربکسی تسمه ای

مقایسه پلت های گیربکسی تسمه ایدر پلت گیربکسی به دلیل طراحی و ساخت خاصی که دارد دارای ظرقیت بیشتری نسبت به نوع تسمه ای است. همچنین جهت پلت کردن انواع مواد اولیه با فرایند متفاوت مانند کود آلی و مواد زائد کشاورزی از مشخصه آن است. این مدل دارای قدرت و توان بیشتری است و جهت استفاده روان تر روغن کاری رینگ دندانه ای و شفت تو خالی پلت امری مهم است چون باعث سابیدگی محافظ درز و شفت در دور بالا می شود. 

عمر بلبرینگ ها در پلت های تسمه ای و گیربکسی مانند هم نیست در حین تولید فشار زیادی به بلبرینگ شفت توخالی وارد می شود و فرسایش آن نیز بالا می باشد. نوع گیربکسی سر و صدای بالایی دارد به همین دلیل در کارخانجات و صنایع بزرگ استفاده می شود و تعمیرات و قیمت بالای آن باعث شده بیشتر افراد نوع تسمه ای را تهیه کنند.

پلت تسمه ای در حین تولید دارای سر و صدای کم و پایدارتر است و تعویض قطعات آن آسان و هزینه تعمیرات کم و بلبرینگ های شفت اصلی دارای عمر بالاتری هستند. این مدل پلت ظرفیت تولید آن کم و نیاز به نگهداری و زمان تعمیر بیشتری دارد و در فضایی مثل کارخانجات بزرگ کمتر استفاده می شود.

جدیدترین پرس پلت خوراک دام و طیور

جدیدترین پرس پلت خوراک دام و طیورجدیدترین پرس پلت خوراک دام و طیور از امکانات بیشتری برخوردار بوده و بدون هیچ گونه عیبی در اختیار مشتری قرار می گیرد. همچنین این دستگاه دارای ویژگی هایی است که خوراک دام و طیور را بدون کم و کاستی در خواص آن تولید می کند. همچنین در فرایند تولید آن نیز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می شود.

مزایای دستگاه جدید پلت مرغداری:

  • دام در استفاده از خوراک امکان انتخاب ندارد چون همه یکنواخت و یک اندازه است و همه ی مواد غذایی را مصرف نموده و تمام گله یک اندازه می خورد و باعث کاهش هدر رفت مواد می شود.
  • خوراک به علت ژلاتینه شدن مواد نشاسته ای در آن قابلیت هضم بالایی دارد چون پلت تحت فشار و با دمای بالا انجام شده و در نتیجه عوامل باکتری هایی مانند سالمونلا در آن از بین می رود.
  • همچنین مصرف آن در مناطق گرمسیری به این دلیل است که زمان مصرف آن کم می شود.
  • پلت مواد مغذی دام را فراهم می کند.
  • مصرف چربی به دلایل مختلف مانند فساد، در طیور به راحتی قابل استفاده نیست ولی در پلت این مشکل حل شده است.
  • باعث کاهش گرد و غبار در خوراک شده و بیماری تنفسی را کم می کند.
  • ماندگاری خوراک پلت از نوع آردی بیشتر است.

فروشنده دستگاه پرس پلت صنعتی

فروشنده دستگاه پرس پلت صنعتیفروشنده دستگاه پرس پلت صنعتی این محصول را در انواع برند و مدل تولید می کند. همچنین با شناخت نیاز فعلی بازار و و با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری به بازاریابی محصول خود و جذب مشتری پرداخته و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش گسترده و تخصصی این محصول می پردازد. 

فروشنده دستگاه پرس پلت به وفور در بازار یافت می شود که هر کدام جهت حفظ جایگاه خود در بازار در تلاش است و با ارائه باکیفیت ترین این دستگاه نظر بازارهای کشور را به خود جلب نموده است.  لذا برای خرید این محصول باید برندهای معتبر را از مراکز مطمئن خریداری نمود.

 دستگاه صنعتی بیشتر در کارخانجات بزرگ استفاده می شود چون دارای قدرت و ظرفیت و ابعاد بیشتر و صدای بالاتری هستند. در آن نیز مواد مختلفی پلت می شود که هر کدام دارای کاربردهای مختص به خود هستند. هر دستگاهی نیز بسته به نوع موادی که پلت می کند دارای قدرت و ظرفیت و کارکرد مختلف بوده و به گونه ای متفاوت نیز ساخته شده است. انواع مواد پلت شده توسط این دستگاه ها:

  • پلت خواک دام 
  • پلت کود مرغی 
  • پلت خوراک دان مرغی
  • پلت کود دامی
  • پلت خوراک طیور
  • پلت یونجه و علوفه
  • پلت خوراک آبزیان
  • پلت مواد سلولوزی

خریدار دستگاه پرس پلت کوچک و ارزان

خریدار دستگاه پرس پلت کوچک و ارزانخریدار دستگاه پرس پلت کوچک و ارزان کسانی هستند که فضای کافی برای نگهداری این دستگاه ندارند و این مدل را به علت کوچک بودن تهیه می کنند و برخی مشتریان نیز آنهایی هستند که یک دامداری یا مرغداری کوچک دارند و برای تهیه غذای آنها از این دستگاه استفاده می کنند. 

این دستگاه به دلیل کوچک بودن از قیمت بسیار کمتری برخوردار است و نیاز یک پرورش دهنده آبزی، دام و طیور را تامین می کند. این دستگاه به دلیل وزن کم و ابعاد کوچکی که دارد در منازل مسکونی نیز قابل استفاده می باشد و ظرفیت کمتری نیز دارد.

این دستگاه ها مواد ریخته شده در آن را با حرارت بالا، نرم نموده و با فشار بالا و حرارت زیاد تبدیل به پلت می کند. در نتیجه در این فرایند مواد غذایی افزایش تراکم پیدا می کند و طیور با انرژی کمتری غذا را آماده می خورد. به علت حرارت زیادی که در فرایند تولید وجود دارد مواد مزاحم جهت رشد دام و طیور نیز از بین می رود.

ابعاد و شکل مواد پلت شده دو صورت است:

  • به شکل حبه ای که اکثرا مخصوص جیره های طیور است.
  • به شکل مکعبی که روشی جدید است و اندازه ۲/۵ سانتیمتری دارد و در آن احتیاجی به آسیاب نیست و استفاده از آن با اسپری آب است.

فروشگاه اینترنتی دستگاه پلت ساز ایرانی

فروشگاه اینترنتی دستگاه پلت ساز ایرانیفروشگاه اینترنتی دستگاه پلت ساز ایرانی نیز در گوگل و سایت های فروش وجود دارد که انواع مختلف این محصول را عرضه می کند. لذا با مراجعه به این سایت ها راحت تر و در کمترین زمان ممکن و در هر ساعتی از شبانه روز می توان خرید نمود. 

همچنین مشتریانی که به علت مشغله زیادی که دارند وقت رفتن به مراکز فروش و خرید را ندارند می توانند در محل کار خود با چند کلیک خرید نموده و در آدرس مورد نظر خود نیز آن را تحویل بگیرند. علاوه بر سایت های فروش شبکه های اجتماعی نیز مانند تلگرام ارائه دهنده انواع دستگاه پلت هستند.

در فروشگاه مجازی علاوه بر خرید دستگاه پلت ساز دان می توان از خدمات گسترده آن بهره مند شد و از نوع، مدل، برند و قیمت این محصول اطلاعات فنی را بدست آورد و بعد از مقایسه قیمت ها و مدل ها متناسب با کاربرد آن ها و بودجه خود بهترین خرید را نمود.


صادرات دستگاه پلت گیربکسی درجه یک

صادرات دستگاه پلت گیربکسی درجه یک صادرات دستگاه پلت گیربکسی درجه یک توسط تجار و بازرگانانی انجام می شود که در این زمینه فعالیت دارند و این محصول را به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می کنند. صادرات این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است چون علاوه بر ارزآوری برای کشور و رونق اقتصادی باعث پیشرفت و شکوفایی کشور است و برای کارخانه و برند صادراتی نیز بسیار ارزشمند می باشد.

صادرات دستگاه پرس گیربکسی از برندهایی انتخاب می شود که دارای پلمپ گمرکی هستند و طبق مجوزات گمرکی صورت می گیرد و صادرکننده نیز باید دارای گواهینامه صادراتی باشد. برخی مواقع صادرات به کشورهای همسایه بدون واسطه انجام می شود و برخی مواقع نیز صادرات با واسطه است و ابتدا وارد کشور همسایه شده و از طریق آن  کشور به دیگر نقاط صادر می شود.

برخی از تولیدکنندگان خود صادر کننده این محصول می باشند و شرکت خارجی سفارش تولید را به آنان داده و خرید می کند لذا تولید کننده علاوه بر رفع نیاز داخلی مازاد بر تولید خود را صادر می کند.

خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کننده

خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کنندهجهت خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کننده می بایست به کارخانه یا سایت فروش آن مراجعه و این محصول را سفارشی آماده خریداری نمود. خرید از تولیدکننده بسیار با صرفه است چون با حذف واسطه ها و دلالان می توان آن را با کمترین قیمت ممکن خرید نمود. جهت خرید مستقیم دستگاه پلت کود مرغ می توان به نمایندگی های مجاز آن نیز در نقاط مختلف کشور مراجعه و این محصول را مستقیم تهیه نمود. 

خریدار این محصول نیز بهتر است قبل از خرید از مدل های مختلف آن و کاربردهایی که دارند از اشخاص خبره و باتجربه اطلاع کسب نموده و بعد از آن آگاهانه و مطابق با نیاز و خواسته خود دست به خرید بزند. 

از انواع دستگاه عرضه شده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دستگاه پرس پلت خانگی 
  • دستگاه پرس پلت با دای تخت
  • پرس پلت کوچک
  • پرس پلت با دای استوانه ای
  • پرس پلت متوسط
  • پرس پلت صنعتی و بزرگ
  • پرس پلت خاک اره
  • پرس پلت کود
  • پرس پلت چوب
  • دستگاه پلت مرغداری یا خوراک دام طیور و آبزیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *