در این مدل
از دستگاه ه ابتدا مواد طبق جیره مشخص شده ابتدا آسیاب و سپس با هم میکس شده و با
استفاده از بالابر ها به داخل مخزن بالای دستگاه خوراک ساز شده و بعد از عبور از
کاندیشینر ها وارد محفظه فشرده سازی  و سپس وارد خنک کن می شود و در نهایت
قابلیت مصرف و یا کیسه گیری و بسته بندی را دارند

 در این مدل
از دستگاه ه ابتدا مواد طبق جیره مشخص شده ابتدا آسیاب و سپس با هم میکس شده و با
استفاده از بالابر ها به داخل مخزن بالای دستگاه خوراک ساز شده و بعد از عبور از
کاندیشینر ها وارد محفظه فشرده سازی  و سپس وارد خنک کن می شود و در نهایت
قابلیت مصرف و یا کیسه گیری و بسته بندی را دارند. 

 پرس پلت بدون بخار از جمله دستگاه های صنعتی تولید شده در اصفهان می باشد. تولید کننده این محصول سعی در ساخت محصولی باکیفیت با حداقل قیمت را دارد. پرس پلت بدون بخار با بهترین تجهیزات در شرکت های کشورمان به صورت انبوه تولید می شود. فروش دستگاه پرس پلت، از جانب مراجع مختلفی در استان های گوناگون کشورمان انجام می شود. 

این محصول با بهترین تجهیزات در کارخانجات اصفهان تولید و روانه بازار فروش می گردد. خرید و فروش این کالا با بهترین قیمت در نمایندگی ها در حال انجام است و مشتریان زیادی در مناطق مختلف کشور دارد. پرس پلت مدل KHZE 25 که توانایی تولید مواد پلت از حدود 1 الی 1/8
تن در ساعت 
(بدلیل متغیر بودن دای ،ظرفیت دستگاه به صورت حدودی اعلام می شود)

در این مدل از دستگاه ه ابتدا مواد طبق جیره مشخص
شده ابتدا آسیاب و سپس با هم میکس شده و با استفاده از بالابر ها به داخل مخزن
بالای دستگاه خوراک ساز شده و بعد از عبور از کاندیشینر ها وارد محفظه فشرده
سازی  و سپس وارد خنک کن می شود و در نهایت قابلیت مصرف و یا کیسه گیری و
بسته بندی را دارند. 


 این مشتریان اغلب از مرغداران و فعالان در زمینه دامپروری می باشند که از این دستگاه ها برای تولید دان و غذای دام استفاده می کنند.

تولید کننده دستگاه پرس پلت بدون بخار اصفهان

بزرگترین تولید کننده دستگاه های تولید کود

بزرگترین تولید کننده دستگاه های تولید کودشرکت های مختلفی در کشورمان وجود دارند که دستگاه های تولید کود را می سازند و روانه بازار می نمایند. آن ها خط تولید خوراک دام و را نیز راه اندازی می کنند که در این عرصه، تیم های فنی به خصوص و آموزش دیده ای را در اختیار دارند. روی هم رفته، تولیدی ها، در کار فروش دستگاه پلت زن کود مرغی نیز می باشند. هر کدام از از این کالاهایی تولید می گردند، به میزان مشخصی پلت کود مرغی و سایر حیوانات دیگر را می سازند که از این نظر، دارای ابعاد و کیفیت های متفاوتی هستند. 

روی هم رفته، بزرگترین تولیدی ها همواره سعی کرده اند که محصولاتی در خور توجه و در همین حال بسیار کاربردی را وارد بازار کنند. آن ها به خوبی می دانند که سازندگان کودها، به چه نوع از وسایلی نیاز دارند. همین مسئله سبب گردیده تا بر اساس سفارش ها و همچنین ضرورت تولیدی های کود، دستگاه های خود را بسازند و عرضه کنند. 

روی هم رفته، بیشتر این تولیدی ها از بهترین فلزات در این حوزه کار می گیرند که ضد زنگ باشند و در همین حال به زودی خراب نشوند. از طرفی، سازندگان این مدل از ابزار، لوازم یدکی دستگاه ها را نیز می سازند و در پهلوی خود کالا، آن را وارد بازار کرده که در صورت خراب شدن و یا نیاز، مصرف کننده به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. 

عرضه جدیدترین دستگاه های پلت ساز به بازار

عرضه جدیدترین دستگاه های پلت ساز به بازاردر صنعت کود و خوراک دام سازی، امروزه دستگاه های گوناگون و جدیدی وارد شده است که در یک بازه زمانی خاص، مقدار زیادی می تواند تولید خوراک و کود را انجام دهد. این گونه از ماشین آلات که اغلب با برق کار می کنند، اجزای مختلفی دارند که به خشک، آسیاب کردن و همچنین بسته بندی یک محصول کمک زیادی می نمایند. عرضه چنین دستگاه هایی را در ایران، مراجع گوناگونی می باشند که در بازار انجام می دهند. شما حتی می توانید در کنار کالای ایرانی، دستگاه پلت چینی را نیز از آن ها بخرید. 

از طرف دیگر، این منابع، قیمت دستگاه پلت را هم برای مشتریان خود ارائه می دهند و معلومات کافی ای را نیز در مورد این وسایل در اختیار خریدار می گذارند تا بتواند بهترین آن را انتخاب کند. در هر صورت، خرید دستگاه پلت ساز کود و خوراک دام، هر کدام شان توان تولید مقدار مشخصی از محصول را در یک ساعت دارند. نوع جدید این دستگاه ها، مجهیز به سنسورهای حساسی می باشند و در همین حال بالانس شده هستند. آنان به نوعی هوشمند می باشند که عمل کردشان را نیز بالا برده است. 

در کل، این نوع از دستگاه ها بر اساس استانداردها تولید می شوند. آن ها ایمن هستند و هیچ نوع آسیبی را ار به کارگران و محیط اطراف خود نیز نمی رسانند. البته این مسئله منوط به جایی می باشد که باید این گونه از ماشین آلات قرار بگیرند و شروع به کار کنند. 

بازار فروش دستگاه پلت کود مرغی

بازار فروش دستگاه پلت کود مرغیدستگاه هایی که جهت پلت کود مرغی مورد استفاده قرار می گیرند، هر کدام شان مدل های متفاوتی دارند. آن ها را در بازارهای گوناگون کشورمان به راحتی می شود پیدا نمود که توسط برندهای متفاوتی ساخته شده اند. قابل ذکر است که این ماشین آلات صنعتی، ابعاد مختلفی را نیز دارا می باشند. مشتریان قادر خواهند بود که دستگاه پلت ساز کوچک و بالابر خوراک دام را نیز از عرضه کنندگان چنین محصولات تهیه کرده و در اموری که به آن نیاز دارند، مورد استفاده قرار دهند. آن ها پلت ساز صنعتی را نیز می فروشند. 

روی هم رفته، هر کدام از این کالاها، در تناژ مختلفی و با راندمان های گوناگونی، پلت کود مرغی را تولید می کنند که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم: 

  • دستگاهی که در ساعت توانایی تولید 10 تن را دارد. این دستگاه 2 موتور با قدرت 100 اسب بخار را دارا است. 
  • دستگاهی که در ساعت 5 تن پلت را تولید می کند. این نوع از محصول، یک اسب بخار با توانایی 100 اسب بخار را دارد. 
  • دستگاهی با توانایی تولید 3 تن در ساعت که دارای یک موتور با توانایی 75 اسب بخار است. 
  • دستگاه پلت ساز کود مرغی با توانایی تولید 1 تن در ساعت و قدرت اسب بخار 30. 
  • و غیره موارد دیگر 

اهمیت استفاده از دستگاه پلت ساز کود مرغی

اهمیت استفاده از دستگاه پلت ساز کود مرغیدستگاه هایی که جهت تولید پلت کود مرغی مورد استفاده قرار می گیرند، هر کدام شان اهمیت های خاص خود را دارند. البته پیش از این که به فواید به کار گیری از آن ها اشاره کنیم، خوب است که به این نکته بپردازیم، آن ها با هم دیگر فرق دارند پس نمی توان توقع یکسانی از همه شان داشت. اما بر اساس ظرفیت تولیدی که دارند، باعث بالا رفتن سرعت کار می شوند. نوع پیشرفته آنان همچنین مصرف برق کمی دارد و در همین حال، شما می توانید با استفاده از آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 

موارد مهم دیگری هم وجود دارد و می شود به ایمن بودن آن ها اشاره کرد. با به کارگیری از این دستگاه ها شما خواهید توانست، یک کود خوب و مرغوب را بسازید و به این ترتیب مشتریان خود را راضی نگهداری دارید و از سوی دیگر، به جلب خریداران بیشتر نیز بپردازید. خلاصه این که از هر نظری این مدل از دستگاه ها کاربرد زیادی دارند. 

از جهت دیگر، کودهایی که جمع آوری می شوند، در هر کدام شان مقدار ناخالصی وجود دارد. این دستگاه ها به نوعی کار تمیز کاری را نیز انجام می دهند. مثلاً هر گونه سیم، میخ، سنگ و یا سایر ناخالصی های دیگر را تشخیص داده و باعث می گردند تا وارد کودهای تمیز شده و تولیدی نشوند. این ها همه موارد با اهمیت دستگاه ها می باشند. 

لیست قیمت انواع دستگاه پلت ساز در بازار

لیست قیمت انواع دستگاه پلت ساز در بازاردستگاه های پلت ساز در انواع مختلفی تولید می شوند. هر کدام از آن ها دارای نرخ های متفاوتی نیز می باشند. اما برای این که تازه ترین لیست نرخ این کالاها را به دست آورید، نیاز است که سری به فروشگاه های متعددی بزنید. آن ها پلت ساز خانگی، پلت ساز خوراک دام و همچنین پلت ساز دان را برای تان ارائه می دهند. 

باید به این اشاره نمود، شما می توانید از این فروشگاه ها، نرخ ها را تهیه کنید. از طرف دیگر، با مراجعه به وب سایت های گوناگون اینترنتی هم این امکان میسر است که قیمت ها را به دست آورید. در بیشتر این سایت ها، نرخ ها به صورت شفاف ذکر شده که این کار را برای خریدار آسان کرده است؛ زیرا می تواند با معلوماتی که در دست دارد، به عرضه کنندگان سطح شهر هم مراجعه نماید و نرخ ها و کیفیت های دستگاه ها را هم دیگر مقایسه کرده و سپس تصمیم بگیرد که از چه راهی خرید را انجام دهد. 

روی هم رفته، برای هر مشتری ای، در وهله اول مهم این است که دسترسی کاملی به لیست قیمت ها داشته باشد تا بتواند بهتر تصمیم گیری کند. اما نرخ های این گونه از دستگاه ها بر اساس یک سری از موارد در نظر گرفته می شوند که کیفیت مهمترین آن ها است. در کنار این، برند تولید کننده و این که کاربرد محصول، به چه صورت است. 

واردات دستگاه های پلت ساز چینی

واردات دستگاه های پلت ساز چینیدر کنار این که شرکت های مختلفی در ایران، کارشان تولید و ساخت دستگاه های پلت ساز است؛ ولی این نوع از کالاها از خارج کشور نیز وارد می شوند. عمدتاً شرکت ها از برندهای گوناگونی چینی این نوع از ماشین آلات را تهیه کرده و وارد می نمایند. 

نوع مرغوب و با کیفیت این کالاها عمل کرد خوبی داشته و به دلایل مختلفی از جمله سبک بودن، کاربرد بالا و همچنین جنس خوب، مورد توجه هم قرار گرفته اند. البته نمی توان از جنس های نامرغوب وارد شده هم چشم پوشی کرد؛ در هر صورت این به شرکت وارداتی ربط دارد که چه نوع کالایی را وارد بازار داخلی نماید. 

روی هم رفته در این حوزه یعنی واردات دستگاه های صنعتی، شرکت های مختلف بازرانی فعالیت می نمایند. 

نمایندگی فروش دستگاه پلت ساز ایرانی و خارجی

نمایندگی فروش دستگاه پلت ساز ایرانی و خارجیدر بازارهای سراسر کشورمان، نمایندگی هایی از شرکت های ساخت دستگاه پلت و وارد کنندگان آن وجود دارد. هر کدام از این شعب، در امور مختلفی فعالیت می کنند. آن ها سعی می نمایند تا با ارائه خدمات گوناگون، مشتریان بیشتری را برای شرکت پیدا کنند. این نمایندگی ها خدماتی مانند این مواد را نیز ارائه می دهند که شامل موارد زیر اند: 

  • نصب و راه اندازی انواع دستگاه های ایرانی و خارجی 
  • تعمیر این گونه از تجهیزات 
  • فروش عمده و جزئی 
  • فروش لوازم یدکی 
  • بازاریابی 
  • و … 

شما در هر جایی که باشید می توانید به آسانی دستگاه تولید کنسانتره و یا تولید پلت مرغی را از آن ها تهیه کنید. این نمایندگی ها محصولات کارخانه را به صورت تضمینی در دسترس مشتریان خود می گذارند و به این ترتیب است که خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. 

روی هم رفته، یکی از گزینه های مطلوب جهت خرید دستگاه های صنعتی ای مانند پلت ساز، همین شعبه های فروش می باشند. آن ها را می توان از طریق اینترنت و کانال هایی که ایجاد کرده اند هم پیدا کرد و به صورت حضوری و یا غیر حضوری، برای خرید، به آنان سر زد. 

خرید مستقیم دستگاه پلت ساز از تولید کننده

خرید مستقیم دستگاه پلت ساز از تولید کنندهیکی از راه هایی که می شود دستگاه پلت ساز را به نرخ های مناسبی تهیه کرد و در همین حال نوع اصل و مرغوبش را به دست آورد، خرید مستقیم از تولید کننده است. 

البته باید به این نکته اشاره نمود، بیشتر این تولیدی ها خود نیز در کار ارائه بدون واسطه کالاهای شان در بازار می باشند. آن ها برای این منظور همان طور که گفتیم، شعبی را ایجاد کرده اند و از جانب دیگر، وب سایت هایی را هم طراحی نموده اند. 

روی هم رفته، این گونه عرضه و تقاضای سال ها است که در کشورمان انجام می شود. 

فروشگاه اینترنتی دستگاه پلت ساز صنعتی

فروشگاه اینترنتی دستگاه پلت ساز صنعتیدر اینترنت، فروشگاه های زیادی وجود دارند که دستگاه پلت ساز صنعتی را عرضه می دارند. آن ها عموماً از جانب شرکت های تولیدی و وارداتی طراحی شده اند و محصولات خود را به شکل عمده و جزئی ارائه می دهند. 

در هر صورت، خرید از این طریق، توام با یک سری فواید است. مثلاً شما را نرخ های ارزانی می توانید محصول را به دست آورید. از طرف دیگر، تنوع زیاد کالا هم در این جا وجود دارد. شما محصولات هر برند داخلی و خارجی را که خواسته باشید، از این عرضه کنندگان می توانید به دست آورید. 

خریدار دستگاه پلت ساز کود مرغی کوچک

خریدار دستگاه پلت ساز کود مرغی کوچکآن شمار از کسانی که به دنبال دستگاه پلت ساز کود مرغی در ابعاد کوچک هستند، می توانند به مراجع مختلفی در این حوزه سر بزنند. 

البته این خریداران را می شود به دو دسته تقسیم بندی کرد. آن شمار از کسانی که به صورت عمده کالا را تهیه می کنند و آن افرادی که به گونه تکی اقدام به خرید می نمایند. روی هم رفته، هر یک از آن ها باید به مراجع خاصی سر بزنند که در این مطلب بارها به آن ها اشاره کردیم. 

فروشنده جدیدترین دستگاه پلت ساز خانگی

فروشنده جدیدترین دستگاه پلت ساز خانگیدستگاه های پلت ساز خانگی، یک نوع محصولی می باشد که ابعاد کوچک تری را دارند و در همین حال، فروشنده آن را با نرخ های مناسب تری عرضه می کند. البته این گونه از محصول، تنوع زیادی را دارا می باشد که بستگی به میزان تولید آن دارد. 

روی هم رفته، هر کدام از این دستگاه ها مشخصات خاص خود را دارند که عبارتند از: 

  • دارای سنسورهای مخصوصی هستند. 
  • کاربردهای چندگانه را دراند. 
  • لرزشی ندارند. 
  • از استیل های ناب تولید شده اند. 
  • دای و رولر آن بر اساس سفارش ساخته می شود. 
  • و غیره موارد دیگر 

ارسال انواع دستگاه تولید خوراک دام در کشور

ارسال انواع دستگاه تولید خوراک دام در کشوردستگاه تولید خوراک دام در کشورمان، در تنوع بالایی تولید می گردد که در این جا به انواع مختلف شان اشاره کردیم و گفتیم که این مدل ها بر چه اساسی دسته بندی می شوند. با همه این ها، برخی از فروشندگان ارسال انواع آن ها به سر تا سر کشور انجام می دهند. 

به دلیل رقابتی که میان شرکت ها مختلف وجود دارد، امروزه یکی از خدمات ویژه همین رساندن کالان به دست مشتری می باشد. برخی حتی محصول را رایگان به دست مشتری می رسانند.

روی هم رفته شما می توانید به عرضه کنندگان گوناگونی در هر نقطه از کشور که هستید مراجعه کنید و حتی دستگاه تولید خوراک دام ها و همین طور پلت ساز دست دوم را به راحتی از آن ها با تضمین کیفیت تهیه کنید و بکار ببرید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *