قیمت خرید دستگاه

قیمت خرید دستگاه آسیاب چکشی کود اگر نمونه تولید داخلی باشد که از ورقه های تمام استیل ساخته شده است قیمت آن کاملا متفاوت می باشد با نمونه تولید شده در کشورهای خارجی مانند چین. دستگاه تولید شده در ایران از حدود 20 میلیون شروع می شود به بالا که آن هم با توجه به ظرفیت آن می باشد.

قیمت خرید دستگاه

مشخصات قطعات دستگاه آسیاب چکشی مدرن

دستگاه نشان داده شده در تصویر روبرو آسیاب چکشی مدرن است که با ظرفیت 10 تن در ساعت کود را آسیاب میکند. موتور آن با قدرت 75 کیلو وات در ساعت و 3000 دور در دقیقه کار میکند. تعداد تیغه های این دستگاه مدرن آسیاب کننده انواع کود، 60 عدد بوده و دستگاه دارای مگنت و اهرم جهت تغیر دور موتور نیز هست. در ضمن تعویض توری آن بسیار آسان انجام می شود.

قیمت خرید دستگاه  قیمت خرید دستگاه

قیمت خرید دستگاه کود با توجه به ابعاد و اجزای آن متغیر است.

مشخصات ظاهری دستگاه آسیاب چکشی

  • ارتفاع: 1800mm
  • طول: 2200mm
  • عرض: 800mm

قیمت خرید دستگاه

قیمت خرید دستگاه آسیاب خارجی با ایرانی چه تفاوتی با هم دارد؟

دستگاه های آسیاب چکشی که تولید کشورهای خارجی هستند در زمان خرید عمدتا با نوسانات عرض رو به رو می شوند، و در زمان انتقال به کشور نیز با هزینه حمل بسیاری مواجه می شود که سبب می شود تا قیمت این دستگاه ها تا حد بسیار زیادی افزایش یابد و به نوعی خرید آن برای متقاضیان غیر ممکن می شود. در این میان دستگاه سازان بسیار قوی در داخل کشور سالهاست اقدام به ساخت همین دستگاه ها کرده اند که سبب شده تا تمامی مشکلات گمرک و هزینه های گزاف حمل و نقل از دوش خزیداران برداشته شود.

قیمت خرید دستگاه

تفاوت دستگاه های تولید داخلی با نمونه خارجی

دستگاه های تولید کشورهای خارجی یا چینی اغلب از آهن می باشد، و اگر از استیل ساخته شود قطر ورق های آن بین 2 تا 3 میل می باشد که این کار سبب می شود تا عمر دستگاه تا حد بسیاری کاهش یابد. ولی تمامی دستگاه های آسیاب چکشی تولید ساخت داخلی از ورق های استیل با قطر بین 5 تا 6 میل ساخته می شود که این امر سبب می شود تا عمر آن تا حد بسیار زیادی افزایش یابد.

قیمت خرید دستگاه

نحوه اطلاع از قیمت ها و یا خرید دستگاه

جهت اطلاع از قیمت تمامی قطعات دستگاه تولید کود یا خرید آن می بایست با متخصصین عالی در این زمینه ارتباط برقرار کرد. که بهترین پل ارتباطی با این افراد از طریق سایت های اینترنتی مجموعه بزرگ کود ماشین می باشد.

39 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *