تولید و نصب دستگاه پلت ساز کوچک کود در حال حاظر در چند استان کشور از جمله کرمانشاه، و تبریز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در حال انجام می باشد. دستان توانمند این ماشین سازان باعث شده که تعداد بسیاری از خریداران دستگاه های پلت ساز در سایزهای کوچک و بزرگ از کشورهای اطراف به سمت این استانها سرازیر شود، که این خود نشان از قدرتمندی دستگاه سازان ایرانی را به همراه دارد.

تولید و نصب دستگاه

انواع دستگاه های پرس پلت کود در سایزهای کوچک و بزرگ برای مصارف کارگاهی و یا کارخانه و صنعتی توسط ماشین ساز بسیار متوهم تولید شده و نصب و راه اندازی آن در محل مقرر مشتری انجام می‌شود.

ساخت دستگاه پرس پلت با توجه به نیاز مشتری

مشتریان می‌توانند با دادن پیش زمینه ای از نیازهای خود و نوع انتظارشان از دستگاه که به متخصصین می دهند. بهترین و خوش قیمت ترین دستگاه پلت ساز را داشته باشند.

تولید و نصب دستگاه

گارانتی قطعات دستگاه پلت ساز

بسیاری از قسمت ها و قطعات دستگاه پلت ساز هستند که دارای گارانتی می باشند، گارانتی این قطعات سبب می شود تا دارندگان کارخانه به سمت جنس های بی کیفیت نروند. که همین امر سبب می شود تا خریداران دستگاه با اطمینان بیشتری اقدام به تهیه و راه اندازی یک خط تولید کنند.

تولید و نصب دستگاه

تفاوت کیفیت قطعات دستگاه های داخلی با خارجی

تمامی دستگاه های تولید شده در خارج از کشور به دلیل نداشتن ضمات در قبال فرد خریدار از ورق هایی استفاده می شود که ضخامت آنها نهایتا بین 2 تا 3 میل است و سبب کوتاهی عمر دستگاه می شود. ولی سازندگان داخلی جهت ارتقاع سطح کیفی تولیدات خود و پیش برد صنعت ماشین سازی ایران نیز تماما از ورق های 5 یا 6 میل استفاده می کنند، که این امر سبب بالا رفتن عمر آن می شود.

تولید و نصب دستگاه

تولید و نصب دستگاه پلت ساز

در حال حاظر سازندگان دستگاه در ایران آماده ارائه تمامی خدمات به مشتریان عزیز می باشند. تا تفاوت خود را به نسبت ماشین سازان خارجی به عرصه نمایش بگذارند.

  1. ساخت دستگاه با توجه به ظرفیت تولید و خواسته مشتری
  2. ساخت ماشین پلت ساز با توجه به متراج مکان مذکور
  3. بارگیری و ارسال بار در مکان تایید شده توسط فرد خریدار
  4. نصب دستگاه و تست آن در محل در حضور خریدار

تولید و نصب دستگاه  تولید و نصب دستگاه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *