قیمت اکسترورر تولید خوراک ماهی بستگی به طراحی و مدل آن دارد. اکسترودر، دستگاهی پرمصرف در زمینه تولید خوراک ماهیان و آبزیان است. می خواهیم به نرخ و قیمت رایج اکسترودر در بازار بپردازیم.

قیمت عمده اکسترودر تولید خوراک ماهی

قیمت اکسترودر تولید خوراک ماهی را به منظور به دست آوردن آمار کامل نرخ آن جهت مصرف تغذیه آبزیان باید بدانید.
بسیاری از مجتمع های پرورش و تولید ماهیان زینتی و آکواریومی در حال تولید خوراک آبزیان هستند.

شما اگر بخواهید استخر پرورش ماهی راه‌اندازی کنید؛ از قیمت خوراک ماهی و اکسترودر، اطلاع کسب کنید. قیمت خوراک ماهی عمدتا ارزان بوده و بسته به کیفیت آن بر حسب گرم با شما حساب می شود.
بهای اکسترودر در بازار به نوع دستگاه و طراحی آن وابسته است. همچنین در قیمت‌گذاری اکسترودر به ظرفیت تولید آن هم دقت می کنند.

انواع اکسترودر مزرعه ای، صنعتی و کارگاهی جهت تولید محصولات خوراک آبزیان، تعیین نرخ می شوند. ظرفیت تولید هر کدام از این دستگاهها، بین 50 کیلو در ساعت تا میزان 1 الی 2 یا 3 تن در بازار، متغیر است.

دستگاههای تولید خوراک آبزیان و ماهیان پرورشی به دو گونه در بازار، طبقه بندی می شوند:
دستگاه پلت خوراک آبزیان
دستگاه اکسترودر غذای ماهی

دستگاه پلت خوراک ماهی که به منظور تهیه آبزیان ته نشین شونده مورد استفاده قرار می گیرند، نسبتا ارزان است. دستگاه اکسترودر خوراک آبزیان که شامل غذای انواع آبزیان شناور، نیمه‌شناور و سینک می شود از پلت گرانتر است.

کارفرمایان در زمان خرید دستگاه اکسترودر، غالبا نیازهای استخر و آکواریوم خود را در نظر می گیرند. همچنین تعداد ماهیان، طول استخر، خوراکی و زینتی بودن ماهیان نیز باید قبل از اقدام به خرید اکسترودر، مورد توجه باشد.

قیمت اکسترودر گرانول‌ساز

قیمت اکسترودر تولید خوراک ماهی را همواره از لحاظ شکل محصول نهایی آن مورد ارزیابی قرار می دهند. محصول خوراکی نهایی اکسترودر میتواند به شکل دانه، گرانولی رشته ای و … باشد.

اکسترودر گرانول ساز از نظر ماردون به دو دسته زیر طبقه بندی می شود:

اکسترودر تک ماردون
اکسترودر دو ماردون

همچنین اکسترودر گرانولی بر اساس دمای مواد خام به دو دسته تغذیه گرم و تغذیه سرد، قابل طبقه بندی است. ضمنا بر اساس نوع گرانولی که تولید می کند به دو صورت اکسترودر هوا خنک و اکسترودر گرانولی رشته ای وجود دارد.

گران شدن گوشت ماهی و تورم بر افزایش قیمت اکسترودر تأثیر می گذارد. به منظور خرید اکسترودر با کاربرد مورد نیاز از کارشناسان مطلع از نرخ روز دستگاه، مشاوره بگیرید.

از مکانیزم و نحوه عملکرد اکسترودر در هنگام خرید، غافل نباشید. به منظور تولید انبوه، حتما از اکسترودر با توان ظرفیت تولیدی بالا استفاده کنید.

بعضی از مدلهای دستگاه اکسترودر، قابلیت تنظیم اندازه خوراک ماهی را دارند. دقت داشته باشید که ماهیان زینتی و پرورشی مختلف از خوراک آبزیان در اندازه‌های متفاوت استفاده می کنند.

بدون اطلاع از بودجه شما و کاربرد مورد انتظار از دستگاه اکسترودر طراحی شده نمی توان قیمت دقیقی ارائه داد. معمولا نرخ اکسترودر خوب با تولید انبوه خوراک ماهی از چند صد میلیون تومان به بالاست.

جهت آگهی بیشتر از چک‌لیست قیمتهای اکسترودر در سال جدید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *