کارخانه های داروسازی و یا تولید مواد غذایی لبنی که به نشاسته اصلاح شده در فرآیند تولیدات خود نیاز دارند بهتر است برای خرید خط تولید پریژل نشاسته با متخصصان و مجربان در این زمینه مشورت کنند و بهترین را سفارش دهند.

نقش دستگاه ها و تجهیزات در تهیه این نشاسته

وقتی از خط تولید یک محصول صحبت می کنیم منظور جای گیری و قرار گرفتن چندین دستگاه در کنار هم است تا بتوانند در خروجی ماده ای با کیفیت به مصرف کنندگان تحویل دهند.

به دلیل گستردگی استفاده از این نوع نشاسته در کاغذ سازی، تولید مواد غذایی و خوراکی، حفاری کردن چاه های عمیق و بسیاری مورد دیگر اهمیت زیادی برای آن وجود دارد.

برای اینکه ماده ای مرغوب و با کیفیت هم چون نشاسته پریژل به دست آید باید چندین مسیر را در این خط تولید طی کند و تحت فشار و دمای مناسب و قالب گیری مخصوص قرار بگیرد.

در پیمودن این جریان، میکسر یا همان مخلوط کن، اکسترودر، خنک کننده ها، نقاله هوا، خشک کننده و رطوبت گیر نقش مهمی دارند که هرکدام باید وظیفه خود را به نحو خوبی انجام دهند.

این انجام وظیفه زمانی به صورت مطلوب انجام می شود که تجهیزات و ابزاری که برای هر کدام در نظر گرفته شده خصوصاً در بخش اکسترودر دستگاه، همگی مدرن و استاندارد باشند و طبق آخرین فناوری دنیا تولید و طراحی شوند.

اگر استاندارد پایینی داشته باشند نشان از طول عمر کوتاه دستگاه دارد و در پی آن هزینه ای چند برابر برای خریدار و مصرف کننده ها خواهد داشت.

پس بهتر است برای تهیه آن از مراکز و کارخانه های معتبر که در تولید و راه اندازی این خط تولید فعالیت دارند استفاده کنید و از مشاوره کارشناسان شان بهره مند شوید.

تجهیزات دستگاه و خط تولید نشاسته فرآوری شده نقش بسیار مهمی در تولید و تهیه چندین تن نشاسته و فروش آن به صنایع مورد نیاز دارد و این مساله در سود خریدار تاثیر گذار خواهد بود.

خرید خط تولید پریژل نشاسته با کیفیتی عالی

نشاسته قبل از اینکه تحت تاثیر فشار و تغییرات فیزیکی و شیمیایی موجود در خط تولید قرار بگیرد یک ماده خام و غیر محلول با مقدار زیادی گلوکز در خود می باشد و در بسیاری از مواد غذایی روزانه مان وجود دارد.

اما نشاسته ای که در این جریان و مسیر قرار بگیرد و تبدیل به یک نشاسته فرآوری شده یا همان اصلاح شده شود از نظر ساختار مولکولی با نوع خام آن تفاوت پیدا می کند و به همین جهت به راحتی هم در آب سرد حل می گردد.

خرید خط تولید پریژل نشاسته باعث شده کارخانه ها وقت کمتر و هزینه مناسب تری را برای به دست آوردن این ماده کاربردی صرف نمایند و از فواید آن بهره مند گردند.

با توجه به اینکه هر نشاسته ای که از مواد مختلف مانند ذرت، سیب زمینی، برنج و غیره گرفته می شود قدری از نظر ساختار با هم متفاوت اند باید به درصد خلوص هرکدام دقت نمود.

شرکت های تولیدی این مجموعه، آماده راهنمایی و اطلاع رسانی به مشتریان خود می باشند به همین جهت سایت های معتبر بسیاری برای معرفی اینگونه محصولات همراه با توضیحات تکمیلی در خصوص تجهیزات آن بارگذاری شده اند.

مشتریان می توانند برای خرید غیر حضوری خود با کارشناسان شرکت تماس بگیرند و سوالات خود را در خصوص قیمت، کیفیت، نوع نشاسته تولیدی، برند و شرکت سازنده مطرح کنند.

هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد و شرکت سازنده از اعتبار بالایی برخوردار باشد قطعاً خریدار از سفارش و تهیه ان اطمینان خاطر بیشتری خواهد داشت.

2 دیدگاه

  • سلام
    مطالب جالب و آموزنده ای بود و برای ساخت این خط تولید باید از دانش بالایی برخوردار بود

  • سلام
    نشاسته در بسیاری از صنایع کاریرد دارد لذا استفاده از خط تولید با ماشین های با کیفیت در خروجی و کیفیت محصول تاثیر بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *