خرید عمده دستگاه پلت سه فاز ارزان باعث استقبال بیشتر خریداران خصوصاً دامداران می شود. البته ویژگی های مثبتی که در دستگاه پلت وجود دارد مانند کاهش هزینه های خوراک دام و مقوی نمودن ان ها در کنار ارزان بودن دستگاه بهتر خواهد بود.

نقش دای و رولر دستگاه برای تهیه محصول با کیفیت

انتظاری که کشاورزان و افراد دامدار از این دستگاه دارند و نیز کسانی که در صنعت پرورش ماهی ها فعالیت می کنند این است که قادر باشد خوراک های حیوانات را با کیفیت خوبی پلت سازی کند.

همانطور که اطلاع دارید منظور از پلت کردن آن ها همان فشرده کردن دانه های خام به یکدیگر است که باعث می شود خوردن شان برای جانداران راحت تر شود.
خب به نظر شما چه عاملی به این انتظار افراد پاسخ می دهد؟
در جواب باید بگوییم که مهم ترین عاملی که باعث عملکرد بهتر این دستگاه پلت سه فاز و یا هر دستگاه دیگر می شود نوع و جنس تجهیزاتی است که در آن به کار رفته.

به عنوان نمونه قطعاتی به نام دای و رولر در آن وجود دارد که نقش مهمی در بهره وری بیشتر تولید ایفا می کند.
اصطکاک و فشاری که توسط رولر ایجاد می شود باعث شکل دهی همین دانه های خام در قطعه دای خواهد شد.
البته نوع رولرها متفاوت است و خریداران به وسیله مشورت کردن با افراد با تجربه قطعه متناسب با نوع دانه ها را انتخاب می کنند تا میزان تولید دانه ها و کودهای پلت شده افزایش یابد.

دای به دلیل اینکه به دو شکل تخت و حلقوی است انتخاب یکی از آن ها در دستگاه پلت سه فاز تعیین کننده میزان کیفیت ماده نهایی و نیز قیمت نهایی می شود.

به دنبال خرید عمده دستگاه پلت سه فاز ارزان

اگر به دنبال بهره وری بیشتر هستید و می خواهید این محصول را به قیمت مناسبی به مشتریان خود بفروشید، خرید عمده دستگاه پلت سه فاز ارزان بهترین کار خواهد بود.عمده بودن خرید یک محصول تاثیر زیادی در کمتر شدن هزینه ها دارد و به دنبال آن با قیمتی مناسب تر در اختیار مشتریان دیگر قرار می گیرد.

البته ابتدا افراد باید در مورد نوع برق دستگاه از تولید کنندگان و یا فروشندگان دیگر سوال کنند و سپس آن ها را خریداری نمایند.
راه اندازی یک دستگاه پلت سه فاز با برق خانگی باعث محدودیت در کارآیی دستگاه می شود و متصل کردن دستگاه های تک فاز به برق صنعتی به موتور فشار وارد می کند.

تولید زیاد خوراک دام و یا کود به صورت فشرده شده باعث می شود به تولید انبوه این محصول دست یابید و به مشتریان خود بفروشید.
دستگاه های سه فاز همانطور که از نام شان پیداست نیاز به برق های صنعتی و تجاری دارند یعنی بسیار قوی تر از برق های تک فاز با ولتاژ حدود ۳۸۰ ولت.

این امر به طور حتم باعث می شود ظرفیت تولید هم بالا رود زیرا خریدار اگر به میزان ۷۰۰ کیلو خوراک در ساعت به صورت پلت شده نیاز داشته باشد نوع سه فاز کارآیی بهتری برایش خواهد داشت.

شرکت های تولیدی در این زمینه تمام تلاش خود را برای استفاده از ابزارهای با کیفیت و نیز ایجاد طرح های جدید به جهت راه اندازی این نوع دستگاه ها به کار گرفته اند.

به همین دلیل مقدار مصرف انرژی در هر کدام معیار اصلی برای رسیدن به کیفیت بالای آن نیست و هرکدام عملکرد عالی از خود دارند.

تولید پلت های مقوی و قابل هضم برای دام

در گذشته که تجهیزات خاصی برای تولید خوراک دام به منظور هضم راحت ان وجود نداشت خام بودن آن ها مشکلاتی را ایجاد می کرد.
گندم، جو، سبوس های برنج و موارد بسیار دیگر که مورد نیاز جانداران هستند اگر به شکل خام استفاده شوند هضم آسانی ندارند، به همین دلیل دام مشغول جدا کردن هر نوع دانه می شود تا بتواند به راحتی آن ها را بخورد.

هم چنین برای تقویت سیستم ایمنی و انرژی آن ها، دامدار نمی توانست مکملی را به راحتی به دام بدهد و علاوه بر این موارد مشکلات دیگری هم وجود داشته.

مانند: افزایش هزینه های خرید، اتلاف بیشتر آن ها، وجود احتمال زیاد در خراب شدن و فاسد شدن دانه ها و غیره.
اما زمانی که دستگاه های پلت سه فاز به قیمت ارزان و با بهره وری بالا تولید و در بازار توزیع شدند دامداران به منظور فرار از این مشکلات به تهیه آن ها اقدام کردند.

هنگامی که ذرت، گندم و مانند این ها از راه دریچه وارد دستگاه می شوند تحت تاثیر دمای بالای ۸۰ درجه ای که در داخل دستگاه قرار می گیرند به هم فشرده می شوند و می چسبند.

به همین جهت هنگامی که خوراک های دام را در بازار به صورت پلت شده می بینید شکل استوانه های کوچکی دارند که به صورت برش داده شده بر روی هم قرار می گیرند.

این استوانه ای بودن به دلیل سوراخ های موجود بر روی دای است که وقتی از داخل آن عبور می کند تحت تاثیر قطرهای آن قرار می گیرد.
بعد از این مرحله با عبور از برش دهنده، برش داده می شوند به شکل طول هایی با اندازه استاندارد که هضم و خوردن آن برای حیوانات راحت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *