خرید دستگاه پلت سه فاز، مناسب برای افرادی است که قصد دارند پلت های خوراکی انواع جانوران را با ظرفیت های بالایی آماده سازی کنند و آن ها را به مصرف خود برسانند و یا آن ها را به خریداران عمده و خرد بفروشند.

میزان اهمیت خرید دستگاه پلت سه فاز

کسانی که کشاورز هستند به دنبال این هستند که به رشد و تکثیر درختان و میوه های شان چه از نظر کمی و چه کیفی بیفزایند.
هم چنین کسانی که دامدارند این موضوع بسیار برایشان اهمیت دارد که جانورانی مانند مرغ، بوقلمون و سایر دام ها که تحت پرورش شان است را به نحو مناسبی تغذیه دهند.‌

به همین منظور با توجه به پیشرفتی که بشر امروزی در زمینه اختراع انواع دستگاه ها و طراحی مدرن آن ها از خود نشان داده دستگاه های پلت تولید شده اند.

نوع طراحی و تجهیزاتی که برای ساخت آن ها توسط شرکت های تولید کننده به کار گرفته شده باید امروزی و متناسب با نیاز مصرف کننده باشد.

همانطور که می دانید از این محصول هم برای تولید کود از فضولات برخی پرنده ها و ماهیان استفاده می شود و هم برای آماده کردن خوراک های دام که به راحتی نیز هضم می شوند.

از آن جا که الکتروموتور موجود در دستگاه پلت با برق کار می کند با توجه به ظرفیت تولید آن باید برق برایش مصرف شود.
مثلاً دستگاه هایی که ظرفیت دارند در هر ساعت حدود ۱۲۰۰ کیلو خوراک دام فشرده شده و پلت شده آماده کنند نیاز به برق های صنعتی دارند.

هم چنین ظرفیت پایین برخی از انواع آن که تقریباً ۱۰۰ کیلو در هر ساعت است با برق های خانگی تک فاز عملیات خود را شروع می کنند.
دستگاه پلت با هر ظرفیتی که باشد قادر است انواع مواد را بنابر نظر مصرف کننده با هر قطری و طولی تولید نماید و در اختیار کاربر قرار دهد.

آشنایی با کاربرد و ظرفیت آن

افرادی که برق صنعتی در اختیارشان است و می خواهند یک خط تولید بزرگ برای تولید پلت راه اندازی کنند و یا پلت های آماده شده را به صورت عمده در بازار عرضه کنند بهتر است این محصول را انتخاب کنند.

اگر خوراک حیوانات به صورت خرد شده و یا پودر شده در آیند احتمال خراب شدن و فاسد شدنشان در اثر ماندگاری طولانی مدت وجود دارد.
هم چنین با وزش کمترین بادی این مواد به همه جا پراکنده می شوند و دیگر امکان جمع کردن آن ها و تغذیه دام وجود ندارد.

خرید دستگاه پلت سه فاز بهترین فرصت برای کسانی است که دامداری های بزرگ و گسترده ای دارند و یکی از دغدغه های شان بهره مندی حیوانات از خوراک سالم و مغذی است.

به دلیل اینکه دستگاه های سه فاز می توانند مقدار زیادی از پلت ها چه به صورت کودهای مرغی و چه به شکل تغذیه دام در هر ساعت تولید نماید خرید آن برای دامدار بسیار مقرون به صرفه است.

البته اینکه چه نوع پلتی در مرحله تخلیه از دستگاه خارج و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد فقط به نوع دستگاه بستگی ندارد.
بلکه به نوع ماده اولیه ای که در داخل دستگاه از دریچه تغذیه وارد ان می شود هم بستگی دارد.

هر چه جنس این دانه ها و مواد خام بهتر باشد و مرغوبیت بالایی داشته باشند مسلماً پلت شده آن ها هم کیفیت خوبی دارد.
این دستگاه اگر به صورت تک فاز تولید شده باشد ظرفیت کمتری نسبت به نوع سه فاز دارد به این شکل که حداکثر در ساعت حدود ۱۰۰ کیلو و نوع سه فاز می تواند در ساعت حدود ۱۰۰۰ کیلو کود و یا دانه پلت شده تهیه کند.

آگاهی از معیارها و نکات مهم هنگام خرید

مزیت و ویژگی های مثبت این محصول به قدری زیاد و سودمند است که خریداران سعی می کنند آن ها را به صورت مستقیم از شرکت تهیه کنند.

زیرا با این کار می توانند با کارشناسان فروش و مهندسان در زمینه ساخت انواع دستگاه های پلت ساز در ارتباط باشند و پاسخ سوالات خود را در خصوص طرز کارکرد، قیمت، جنس آن و غیره پیدا کنند.

نوع الکتروموتوری که برای راه اندازی آن به کار گرفته شده، مقدار آماده سازی پلت در هر ساعت، میزان کیفیت پلت های تهیه شده از دستگاه، برند و نشان تجاری و بسیاری مورد دیگر در قیمت گذاری موثر هستند.

تجهیزات جانبی بسیاری در آن به کار رفته که متناسب با ایده و طرح تولید کنندگان برای خدمت رسانی به خریداران می باشد.
تجهیزاتی مثل دریچه ورودی و یا تغذیه، محور انتقال، رولر ها و دای تخت، شافت و گیربکس تنها بخشی از اجزای مهم هستند که میزان کیفیت هرکدام در تعیین نرخ موثر است.

یکی از نکات و حقوقی که فروشندگان برای مشتریان اینترنتی خود قائل هستند گارانتی و امکان مرجوع کردن و برگرداندن محصول است.
به همین دلیل کسانی که به صورت آنلاین هریک از انواع این دستگاه را سفارش می دهند هم از این قابلیت و ضمانتی که شرکت برای شان قرار داده بهره مند می شوند و هم هزینه کمتری می پردازند.

این کمتر شدن هزینه به دلیل بی کیفیتی آن نیست بلکه به خاطر حذف دلالان در مسیر فروش و خرید دستگاه است که این مساله یکی از مزیت های مهم خریدهای اینترنتی به شمار می رود.

1 دیدگاه

  • سلام
    ممنون از اطلاعات دقیق و کاربردی و از محصول با کیفیت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *