برای تولید کود پلت های با نیتروژن بالا باید از خط تولید آن استفاده نمود که مطمئنا قیمت خط تولید کود پلت مرغی با خرید مستقیم و نیز عمده به صرفه تر است و کارشناسان فروش شرکت ما مشتریان خود را در این مساله یاری خواهند کرد.

کاربرد کودهای پلت شده برای درختان

همگی می دانیم که در صنعت کشاورزی وجود ماده ای به نام کود برای بهره وری بیشتر گیاهان و درختان لازم و ضروری است.
البته نوع کود و میزان و نحوه استفاده از آن هم بسیار مهم است که کشاورزان باید از مهندسان صنعت کشاورزی در این زمینه کمک بگیرند‌.
یک نوع از کودها به نام کودهای مرغی هستند که در واقع از فضولات پرنده های دریایی، فک ها و حیواناتی مانند این ها به دست می آید و ارزش بالایی هم دارد.
به گفته متخصصین نیتروژن و پتاسیم بالایی در کود گوانو یا همان کود مرغی موجود است که بهترین عملکرد را برای درختان ایفا می کند.
به همین دلیل کشاورزان ترجیح می دهند این کود را به صورت پلت شده خریداری کنند و یا دستگاه پلت ساز را به این منظور راه اندازی نمایند.
برای کارخانه های بزرگ در حوزه تولید کود گوانو احداث یک خط تولید برای ساخت آن الزامی است زیرا در کمترین زمان بهترین و بیشترین محصول را خارج می کند.
دستگاه هایی با نام مگنت، میکسر، هاپر، آسیاب کن، تسمه و غیره تنها بخشی از اجزای خط تولید هستند که قرار گرفتن شان در کنار هم یک محصول مناسب را تولید می کند.
کیفیت و قیمت مناسب دو معیار مهم برای کسانی است که قصد راه اندازی این خط تولید را دارند و برای دستیابی به آن می توانند بدون مراجعه به بازار تجهیزات خود را دریافت کنند.
سایت های معتبر شرکت های تولید کننده آماده پاسخگویی به سوالات کشاورزان و سایر خریداران محترم درباره کیفیت و قیمت دستگاه و موارد دیگر هستند.
تا در رشد و بهره برداری بیشتر از زمین های کشاورزی با مشتریان خود همراه باشند.

بازار پرس پلت خوراک دام

 

قیمت خط تولید کود پلت مرغی در بازار

در این بخش از مقاله قصد داریم قدری شما را با تجهیزات و دستگاه هایی که در خط تولید به کار می روند آشنا کنیم:
یکی از قابلیت هایی که در خط تولید کود وجود دارد این است که هنگامی که فضولات جانوران و سایر موارد وارد دستگاه می شوند توسط کوره هایی خشک می گردند.
این خشک شدن باعث رطوبت گیری شده و از خراب شدن کود جلوگیری می کند.
یکی از نکات جالب در این دستگاه ها امکان جدا کردن دانه های سفت و غیر قابل مصرف برای تولید کود است که وسیله ای به نام مگنت این عمل را انجام می دهد.
در واقع این خط تولید کود یکی از خط تولیدهای مهم در صنایع کشاورزی است و قطعات موجود در آن از فلز با کیفیت و ضد زنگ تشکیل شده و دارای سیستم اتوماتیک و هوشمند می باشد.
برای اطلاع از قیمت خط تولید کود پلت مرغی باید به عرضتان برسانیم که امکان ذکر یک قیمت واحد و ثابت برای آن وجود ندارد.
زیرا عوامل بسیاری تعیین کننده قیمت آن هستند: مانند جنس دستگاه ها، برند، خرید مستقیم و یا با واسطه، ظرفیت دستگاه و بسیاری مورد دیگر که هر کدام نیز تحت تاثیر نوسانات دلار و ارز در بازار خواهند بود.
به همین جهت اگر قصد دارید از آخرین قیمت محصول باخبر شوید بهتر است با شماره تماس هایی که درسایت قرار داده شده تماس بگیرید.
به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و به این وسیله از قیمت و ضمانت این خط تولید باخبر می شوید و از راهنمایی هایشان بهره مند می گردید.

دستگاه پرس پلت خوراک دام

 

کیفیت کود حاصل از تراکم مواد در دستگاه

شاید برخی این سوال برایشان پیش آید که برای تولید کود چه نیازی به استفاده از دستگاه های مجهز و یا خط تولیدهای پیشرفته است؟
در پاسخ باید بگوییم که این امر مزیت هایی برای محصول، باغات و خود کشاورز دارد که سبب شده اکثر دامداران و کشاورزان از این تجهیزات استقبال کنند.
در واقع کیفیت کود مرغی که نتیجه فرآوری شدن و پلت شدن توسط آن ها است در سطح بالاتری از کودهای معمولی قرار دارد و این مساله برای خوراک دام هم وجود دارد.
یعنی زمانیکه دامداران از دانه های غذایی به صورت پلت شده برای دام هایشان استفاده می کنند رضایت بیشتری از تامین و مصرف غذایی دام ها دارند.
این رضایت به دلیل عملکرد خوبی است که این دانه های سفت و خام بعد از ورود از سیستم پلت سازی دستگاه به خود می گیرند و به دانه های نرم و خوش طعمی تبدیل می شوند.
در خط تولید کودهای مرغی که در خروجی شان به صورت پلت شده در می آیند هریک از سیستم و قسمت های آن مثل هاپر، میکسر، کولر خشک کن و غیره باعث می شوند یک کود مقوی و مفید برای انواع گیاهان آماده شود.
در کودهای معمولی احتمال وجود علف های هرزی که مانع از رشد گیاه می شوند زیاد است.
در حالیکه اگر کودها را توسط این خط تولید فرآوری کنند این علف های هرز و یا هرگونه عامل بیماری از این کود جدا می شود.
البته ویژگی های خوب دیگری هم در کود مرغی پلت شده وجود دارد که کشاورزان با پرداخت سرمایه ای کم شاهد به دست گیری یک محصول با کیفیت و با ارزش و نیز مقرون به صرفه خواهند بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *